امروز :جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۳:۴۵:۲۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

کوه خواری در دلی بجک بویراحمد/ ورود دستگاه قضایی به موضوع ضروری است + تصاویر

کوه خواری در دلی بجک بویراحمد/ ورود دستگاه قضایی به موضوع ضروری است + تصاویر

کارخانه های تولید شن و ماسه در منطقه دلی بجک شهرستان بویراحمد این روزها به نماد بارز کوه خواری تبدیل شده اند و روز به روز نیز تپه ها و کوه های این منطقه زیر چنگال های آهنین لودر و بیل مکانیکی خالی میشود.

راه ملت: ، کارخانه های تولید شن و ماسه در منطقه دلی بجک شهرستان بویراحمد این روزها به نماد بارز کوه خواری تبدیل شده اند و روز به روز نیز تپه ها و کوه های این منطقه با چنگال های آهنین لودر و بیل مکانیکی خالی می شود.

منطقه دلی بجک در مسیر جاده سپیدار به سمت جلیل و بابکان که در سال های نه چندان دور از طبیعت بکر  و مناظر طبیعی چشم نوازی برخوردار بود با راه اندازی کارخانه های شن و ماسه کوهی مورد هجوم بی امان قرار گرفته است و در معرض نابودی است.

حجم انبوه برداشت از کوه های اطراف این منطقه دل هر انسانی را به حال طبیعت که اینگونه از سوی عده ای مورد بهره بردای قرار گرفته است می سوزاند.

 دست درازی به طبیعت بیش از پیش در این منطقه به چشم می خورد و مسئولان نیز راه حلی منطقی برای این معضل بزرگ تاکنون نداشته اند.

به نظر می رسد چنانچه از سوی مسئولان مربوطه تدبیری برای کوه های دلی بجک و کارخانه های شن و ماسه در این منطقه اندیشیده نشود در آینده ای نه چندان دور شاهد فاجعه زیست محیطی در این مکان زیبا خواهیم بود.

مبارزه با زمین خواری و کوه خواری از تاکیدهای رهبر معظم انقلاب به مسئولان است و دستگاه قضایی نیز ضروری است که به این قضیه ورود پیدا کند و جلوی از بین رفتن منابع ملی را بگیرد.

تصاویر زیر مربوط به کارخانه های شن و ماسه دلی بجک و برداشت بی رویه از کوه های اطراف بوده که امروز ثبت شده است.

 

 

منتشر شده در :2017/04/14 - 12:04|شناسه خبر: 31580 443 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه