امروز :یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۶:۲۸:۳۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

غلامرضا پناه و پروژه های نافرجام در کهگیلویه و بویراحمد/ جلساتی که تنها برای وقت کُشی برگزار شد

غلامرضا پناه و پروژه های نافرجام در کهگیلویه و بویراحمد/ جلساتی که تنها برای وقت کُشی برگزار شد

براساس شواهد و قراین موجود در رسانه های کهگیلویه و بویراحمد و انتشار اخبار نشست های مسئولان کهگیلویه و بویراحمد با غلامرضا پناه معاون وقت سازمان اقتصادی کوثر این جلسات تنها در حد حرف از سرمایه گذاری باقی مانده و سرمایه گذاری که بتواند موجب کمک به توسعه کهگیلویه و بویراحمد باشد صورت نگرفته است.

راه ملت:،غلامرضا پناه از ابتدای تشکیل حزب کارگزاران سازندگی در استان کهگیلویه و بویراحمد از سال 76 تاکنون به عنوان دبیر این حزب  در استان فعالیت می کرد که پس از انتخاب به عنوان عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران کشور این مسئولیت را به عهده داشت و تیرماه 94 پس از 18 سال از این مسئولیت کنار رفت و جای ایشان را محمد کاظم نظری فرماندار فعلی شهرستان بویراحمد گرفت.

غلامرضا پناه آذر ماه 92 به سمت معاونت اقتصادی سازمان کوثر معرفی شد.غلامرضا پناه پیش از این، مدیر منابع انسانی بیمه دی، مشاور وزیر کار، مدیر کل کار استان کهگیلویه و بویراحمد را در پرونده کاری خود داشته است.

غلامرضا پناه ” فروردین 93 به عضویت شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران در آمد.

سازمان اقتصادی کوثر متعلق به بنیاد شهید است و این سازمان دارای دهها شرکت هلدینگ و بزرگ در زمینه های اقتصادی، صنعتی و گردشگری است.

وعده و وعیدهای پناه برای کمک و توسعه کهگیلویه و بویراحمد

سرمایه گذاری 200 میلیارد تومانی سازمان اقتصادی کوثر در کهگیلویه وبویراحمد ( اینجا کلیک کنید). (93.6.17)

غلامرضا پناه روز دوشنبه در نشست هماهنگی اجرای طرح های اقتصادی از سوی سازمان اقتصادی کوثر در کهگیلویه و بویراحمد افزود: بر اساس تفاهم نامه 11 بندی منعقده بین این سازمان با استانداری استان قرار است یک واحد پرورش مرغ گوشتی 100 هزار قطعه ای، یک واحد پرورش مرغ تخم گذار 1000 هزار قطعه ای، یک واحد پرورش جوجه یک روزه دو هزار قطعه ای در شهرستان کهگیلویه، دو طرح آبزی پروری یک هزار تنی در حوزه مارون و شهرستان کهگیلویه در استان راه اندازی شود.

آمادگی سازمان کوثر برای سرمایه‌گذاری‌ در بخش کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد ( اینجا کلیک کنید).(93.3.21)

کارخانه آرد و نشاسته یاسوج، راه‌اندازی مرغداری متروکه 50 هزار قطعه‌ای در منطقه گنجه‌ای ،اجرای طرح گاو شیری در منطقه سقاوه،راه‌اندازی سایت‌های بزرگ پرورش ماهی،در باشت و گچساران نیز به دنبال ایجاد چند طرح بزرگ هستیم.

آمادگی سازمان اقتصادی کوثر جهت سرمایه گذاری در معادن استان ( اینجا کلیک کنید)(93.3.3)

غلامرضا پناه، در نشستی با رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت:سازمان اقتصادی کوثر جهت سرمایه‌گذاری در معادن غنی استان همچون فسفات، مس، سلستین و بوکسیت آمادگی دارد که در این راستا تفاهمات اولیه صورت گرفته است و مهم‌ترین ذخایر و پتانسیل‌های معدنی از طرف مدیران مجموعه صنعت و معدن استان ارائه شد.

معاون اقتصادی سازمان اقتصادی کوثر تصریح کرد: در مناطق محروم که قابلیت سرمایه‌گذاری و رقابت وجود داشته باشد سازمان اقتصادی کوثر بنا به سیاستی که دارد گام‌های بلندی در راستای محرومیت‌‌زدایی با توسل به سرمایه‌گذاری بر می‌‌دارد و به فراخور شرایط اقتصادی و نگاهی که مدیریت آن به مناطق محروم دارد، بحث سرمایه‌گذاری را با جدیت دنبال می‌کند. 

16 تیر 94 غلام‌ رضا پناه در حاشیه نشست حزب کارگزاران استان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج در پاسخ به سئوالی یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا شما در انتخابات دوره دهم مجلس شرکت می‌کنید؟، اظهار کرد: در استان کهگیلویه و بویراحمد کاندیدای مجلس نمی‌شوم، چون که شرکتی تشکیل دادیم و علاقمندیم بیشتر کار کنیم و موفق‌تر می‌توانیم برای استان کهگیلویه و بویراحمد کار کنیم و پروژه‌های که در استان است سرعت بگیرند و به همین خاطر در استان حضور دارم و مسئولیت این شرکت را پذیرفتم دیگر نمی‌توانم در استان کاندیدای مجلس شوم.

گرچه غلامرضا پناه در دیدار با نمایندگان، استاندار و مسئولان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان معاون سازمان اقتصادی کوثر از سرمایه گذاری این سازمان در بخش های مختلف صنعت، معدن و کشاورزی برای توسعه استان خبر می داد ولی هیچ گاه این امر محقق نشد و تنها در حد وعده و وعیدهای توخالی ماند زیرا پس از خداحافظی پناه از سمت معاون اقتصادی کوثر تمام مصوبات جلسات و تفاهم نامه هایی نیز که برای کمک به استان تصویب شد به ورطه فراموشی سپرده شد.

آنچه در این نشست و برخاست ها جای سوال دارد این است که چرا باید مسئولان و نمایندگان کهگیلویه و  بویراحمد هزینه ها، وقت و هم غم خود را برای جذب سرمایه گذاری در استان به کار بگیرند و در روزهایی که باید ثمره آن را در استان حس کرد به ناگاه با رفتن یک فرد تمام بافته ها پنبه شود.

از سوی دیگر این سوال برای افکار عمومی پیش امده است که چرا تفاهم نامه ها و مصوبات معاون سازمان اقتصادی کوثر با مسئولان کهگیلویه و بویراحمد برای سرمایه گذاری در استان و اجرای طرح های صنعتی، معدنی و کشاورزی ضمانت اجرایی نداشته اند و با رفتن پناه از سازمان اقتصادی کوثر این مصوبات هم از استان کهگلیلویه و بویراحمد رخت بربست.

براساس شواهد و قراین موجود در رسانه های کهگیلویه و بویراحمد و انتشار اخبار نشست های مسئولان کهگیلویه و بویراحمد با غلامرضا پناه معاون وقت سازمان اقتصادی کوثر این جلسات تنها در حد حرف از سرمایه گذاری باقی مانده و سرمایه گذاری که بتواند موجب کمک به توسعه کهگیلویه و بویراحمد باشد صورت نگرفته است.

انتهای پیام/200

 

 

منتشر شده در :2017/04/19 - 12:04|شناسه خبر: 31614 447 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه