امروز :شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۲:۵۱:۱۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

تدارک شام و ناهار انتخاباتی برخی کاندیدای شورای شهر در کهگیلویه و بویراحمد/ بفرمایید شام

تدارک شام و ناهار انتخاباتی برخی کاندیدای شورای شهر در کهگیلویه و بویراحمد/ بفرمایید شام

انتخابات شورای شهر در کهگیلویه و بویراحمد از آغاز نام نویسی کاندیداها تاکنون حاشیه ها و صحنه هایی جالبی را با خود به همراه داشته و هر چه به روزهای

راه ملت: ،نام نویسی از داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از 30 اسفند 95 آغاز و تا ششم فروردین سال جاری ادامه داشت.

نحوه اجرای تبلیغات پیش‌روی شورای اسلامی شهر و روستا براساس قانون، از 21 اردیبهشت‌ماه سال‌ آینده به مدت هفت روز شروع می‌شود اما در استان کهگیلویه و بویراحمد که یک استان سیاست زده است فضای قومی و قبیله ای بر سایر قوانین و مقررات و عرف غلبه کرده است.

برخی از این تبلیغات زودهنگام از طریق مهمانی های بدون دعوت و ورود ناگهانی کاندیداها به خانه های مردم، ارسال پیامک، انتشار عکس های پرتره در شبکه های اجتماعی، برقراری تماس تلفنی و رو در رو با شهروندان و اهالی روستا انجام می شود.

بفرمایید شام

تدارک غذا و دعوت از شهروندان به صرف ناهار و شام از سوی برخی کاندیداهای شورای شهر این شب ها در استان کهگیلویه و بویراحمد به ویژه شهر یاسوج از اقدامات جالبی است که در دستور کار قرار گرفته است و بسیاری از جوانان و قشرهای مختلف نیز در این مجالس شرکت می کنند که این امر در کهگیلویه و بویراحمد بیانگر این نیست که حتما افراد شرکت کننده به این کاندیدا رای خواهند داد.

تبلیغات انتخاباتی با فاتحه خوانی

از سوی دیگر نیز مراسم های فاتحه خوانی که در بحث تبلیغات انتخاباتی در کهگیلویه و بویراحمد از قدیم الایام مورد توجه بوده است همچنان با شدت بیشتری رواج دارد و برخی کاندیداها برای رایزنی و جذب آرای مردم در این مراسم ها شرکت کرده و به نوعی حضور این افراد در این مراسم ها بیانگر این واقعیت است.

هر چند مسئولان ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرده اند  تبلیغات زودهنگام خلاف قانون است و با متخلفین برخورد جدی خواهد شد اما برخی از کاندیداها و حامیان آنها به این هشدارها توجهی ندارند و از مدت ها پیش به انحای مختلف تبلیغات زودهنگام را در فضای مجازی و حقیقی آغاز کرده اند.

باید دید تا آغاز تبلیغات رسمی نامزدهای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا در این استان کدام روش ها و ابدعات برای جذب آرای بیشتر مردم از سوی کاندیداها دنبال می شود.

انتهای پیام/200

 

منتشر شده در :2017/04/27 - 01:04|شناسه خبر: 31681 428 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه