امروز :شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۸:۱۰:۱۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

عضو فعلی شورای شهر سوق: امیدوارم با انتخابی آگاهانه، شورای ایده آلی را برگزینیم

امیدوارم با انتخابی آگاهانه، شورای ایده آلی را برگزینیم و
از مردم عزیز و دوست‌داشتنی شهرم عاجزانه استدعا دارم که شورای منتخب را بخوبی حمایت کنند و فارغ از هرگونه جناح بندی و مسائل و مشکلات قومی ، یار و حامی شورا و شهردار منتخب و بخشدار و دیگر مسئولین شهر باشند . چون مشکلات سوق فقط و فقط بدست سوقی با اتحاد و همدلی یکدیگر حل میشود و لاغیر
“کس نخارد پشت من جز ناخن انگشت من”

راه ملت؛ سید سعید پرهیز:
اکثر مردم توقعاتی که از شورا دارند و بعضی  از کاندیداهای شورا وعده هایی که می دهند از عهده نمایندگان مجلس و حتی شخص رئیس جمهور و وزرا بر نمی آید .
شورا بیشترین نفوذی که در طول چهار سال دارد ، انتخاب شهردار و نظارت بر حوزه عملکرد شهرداری است
شورا در سایر حوزه ها و ادارات فقط نقش پیگیری را دارد . که این پیگیری گاهی از روش خواهشی و التماسی برقرار  میشود و بندرت از روش دیگر یعنی تهدید و ارعاب یا همان چماق لری و نقدهای کوبنده در سایتها و خبرگزاریها استفاده می شود.
روش اول که راه دوستانه و تعامل با ادارات هست بیشتر جواب میدهد البته اگر منابع و اعتبارات کافی باشند و بهمین دلیل گاهی اصلا جواب نمیدهد و ناچار به استفاده از روش دوم هستیم که کمتر اتفاق افتاده جواب دهد .
با اعمال این روش مدیر و کارکنان دستگاه اجرایی امکان دارد دو حالت در پیش بگیرند . یک حالت اینکه تهدید و ارعاب مثمر ثمر واقع میشود و تاحدودی نسبت به رفع مشکل اقدام میشود.  و حالت دیگر که بیشتر اتفاق می افتد این است که حالت اول کارآیی ندارد و مدیر یا پرسنل دستگاه لجاجت را در پیش میگیرند و سعی میکنند از طرق مختلف از جمله اعمال قانون و تبصره و ماده در روند اجرایی پروژه خلل وارد کنند و پیشرفت پروژه را به تاخیر بیندازند.  مثل پروژه جاده سوق که کارشکنی هایی در روند اجرایی پروژه صورت گرفته است .
شورا کوچکترین نقشی و حتی به صراحت میگویم هیچ نقشی در عزل و نصب  مدیران ندارند . چون مدیران از استاندار تا رده های پایین ، همه و همه از طریق زد و بندهای سیاسی منصوب میشوند و این عزیزان بواسطه خوش خدمتی به طیف سیاسی خود ناچارند مطابق میل و گاهی دستور جناح خود عمل کنند . شاید بعضی  مواقع پیگیریها و شکایات مکرر توسط شورا و مردم ،  مدیران سطح بالا را وادار کند که نسبت به عزل مدیر مورد نظر اقدام کند ، اما متأسفانه مدیری از جنس همان مدیر قبلی منصوب نمایند .
این شیوه در مورد مدیر راه و شهرسازی اتفاق افتاد که بلطف پیگیری های مکرر شورا و بخشدار محترم و حمایت همه جانبه مردمی از جمله پیگیریهای مکرر کمپین جاده خون ، صورت گرفت .
لذا متذکر میشوم که شورا هیچ قوه‌ اجرایی ندارد و همه امور و اعتبارات در دست دولت و مدیران اجرایی در ادارات هست که هر مدیری تابع اداره کل مربوطه هست . که در این اینخصوص شهر سوق که همه از آن به شهر علم و ادب و فرهنگ یاد میکنند، بی بهره است . و جوانان مستعد و تحصیلکرده سوق هیچ جایگاهی در مسند ادارات شهرستان و استان ندارند و این امر مهمترین عامل پسرفت سوق میباشد .
بهمین بهانه از نماینده محترم مردم در مجلس و استاندار محترم خواهانم که در چینش های خود توجه بیشتری به فرزندان سوق داشته باشند و این حق از دست رفته سوق را به آنها برگردانند .
ناگفته نماند ، انصاف حکم میکند که در این زمینه از استاندار محترم بواسطه بکارگیری دو نفر از فرزندان رشید و ارزشی شهر سوق در چارچوب مدیریتی حوزه استانداری ، تقدیر و تشکر بعمل آوریم و خواستار بذل عنایت بیشتر ایشان در سایر ادارات هستیم
همه نامزدهای شورای پنجم ، افرادی تحصیلکرده، دلسوز  ، متعهد و دارای منش نیک سوقی هستند .
امیدوارم با انتخابی آگاهانه، شورای ایده آلی را برگزینیم و
از مردم عزیز و دوست‌داشتنی شهرم عاجزانه استدعا دارم که شورای منتخب را بخوبی حمایت کنند و فارغ از هرگونه جناح بندی و مسائل و مشکلات  قومی ، یار و حامی شورا و شهردار منتخب و  بخشدار و دیگر مسئولین شهر باشند  . چون مشکلات سوق فقط و فقط بدست سوقی با اتحاد و همدلی یکدیگر حل میشود و لاغیر
“کس نخارد پشت من جز ناخن انگشت من”
بامید موفقیت روزافزون سوق و سوقی
سید سعید پرهیز

منتشر شده در :2017/05/03 - 06:05|شناسه خبر: 31761 564 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه