امروز :پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۶:۴۲:۲۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

میزگرد انتخاباتی کاندیدای شورای شهر و روسای ستاد ریاست جمهوری در استان

میزگرد انتخاباتی کاندیدای شورای شهر و روسای ستاد ریاست جمهوری در استان

سایت خبری صبح زاگرس در آستانه انتخابات شورای شهر در نظر دارد که میزگرد کاندیدای شورای شهر و روسای ستاد ریاست جمهوری را در این پایگاه خبری برگزار کند.

راه ملت:، با توجه به نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در سراسر کشور مناظره های تلویزیونی و حتی میزگردهای انتخاباتی در خبرگزاری ها و رسانه ها برگزار می شود.

این مناظره ها و میزگردها در راستای شفاف سازی و شور و شوق انتخاباتی و ایجاد یک جَو بسیار مناسب و خوب برای مردم و جامعه برنامه ریزی شده است که انتظار می رود کاندیدای شوراها و روستای ستاد های انتخابات ریاست جمهوری استان کهگیلویه و بویراحمد از این برنامه جذاب و متنوع استفاده کنند.

گفتنی است این برنامه توسط سایت خبری راه ملت: در آستانه انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری کلید خورده و به همین منظور تمامی کاندیدای شورای شهر و روسای ستادهای انتخابات ریاست جمهوری در استان می توانند برای حضور دراین مناظره از طریق شماره 33235461 – 074 – و 09177435906  و کانال های تلگرامی به نشانیmodir_mon95@ –taha4389@

 sobhezagros_payam@. تماس و ارتباط حاصل نمایند.

در این میزگرد کاندیدای شوراهای شهر و روسای ستاد انتخابات ها به بیان برنامه ها و دیدگاهای خودشان می پردازند و این فرصت بسیار خوب و مغتنمی است.

رهبر معظم انقلاب نیز در مورد  رقابت های انتخاباتی فرمودند: «این رقابتها و مناظرات، که ابتکار مهمى بود؛ ابتکار جالبى بود؛ خیلى صریح بود، خیلى شفاف بود، خیلى جدى بود. این مناظره‌ها تو دهن آن کسانى زد که از بیرون تبلیغ میکردند که این رقابتها نمایشى است، واقعیت ندارد. دیدند نخیر، واقعیت دارد؛ جدى در مقابل هم ایستاده‌اند، با هم بحث میکنند، با هم استدلال میکنند. بنابراین مناظره‌ها و گفتگوها بسیار از این جهت مثبت بود. البته آثار مثبتى داشت، عیوبى هم داشت…»

حال این رسانه خبری با بی طرفی کامل از هر گونه کاندیدای و حزب و گروه خاصی این برنامه جذاب و دیدنی را برگزار می کند.

 

انتهای پیام/7044

منتشر شده در :2017/05/06 - 03:05|شناسه خبر: 31778 437 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه