امروز :شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۵:۰۹:۱۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

یاسوج رکورد بارندگی را شکست / ادامه بارش ها تا دوشنبه

یاسوج رکورد بارندگی را شکست / ادامه بارش ها تا دوشنبه

سامان بارشی که از روز عصر جمعه وارد کهگیلویه و بویراحمد شد در مناطق مختلف این استان بارندگی و در برخی مناطق مستعد نیز تگرگ را به همراه داشته است.

راه ملت: بر اساس اعلام ایستگاه های باران سنجی کهگیلویه و بویراحمد تا ساعت هفت و 30 دقیقه صبح امروز در یاسوج 38، لوداب 25، سی سخت 23.7، لنده 17، قلعه رییسی 16، باشت 12.5، لیکک 10.5، امامزاده جعفر 7.2، دوگنبدان 5، دهدشت 4.4 و چرام 3 میلی متر باران ثبت شده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد گفت: این سامانه بارشی تا روز دوشنبه (18 اردیبهشت) با بارش های رگباری شدید همراه با رعد برق وزش باد شدید و گرد و خاک غلیظ فعال خواهد بود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ریزش کوه در برخی از مناطق گفت: در 24 ساعت گذشته در اثر صاعقه یک نفر در در گچساران و یک نفر در دیشموک جان خود را از دست دادند و یک نفر نیز مجروح شدند.

مدیرکل امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد:در بارندگی های اخیر  40 راس دام در مناطق عشایری از جمله سرداب، مورغک چرام ، رود دیشموک و منطقه کاکان تلف شدند.

علیپور با اشاره به اینکه طبق پیش بینی های هواشناسی استان بارندگی تا دوشنبه ادامه دارد، گفت: از همه عشایر استان و کوچ رو می خواهیم که تا چند روز آینده از استقرار در حاشیه رودخانه ها خودداری کنند که کمتر دچار مشکل شوند.

در زیر تصویری از تگرگ دیروز در یاسوج را مشاهده می کنید.

 

انتهای پیام/200

 

منتشر شده در :2017/05/06 - 11:05|شناسه خبر: 31785 928 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه