امروز :شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۱:۰۴:۳۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

واکنش معاون استاندار از ایجاد 7 هزار شغل توسط اداره کار/معاون استاندار: این گونه شغل ها را چگونه ایجاد کرده اید؟/مدیرکل اداره کار: تسهیلات دادیم شغل ایجاد شد

واکنش معاون استاندار از ایجاد 7 هزار شغل توسط اداره کار/معاون استاندار: این گونه شغل ها را چگونه ایجاد کرده اید؟/مدیرکل اداره کار: تسهیلات دادیم شغل ایجاد شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمدگفت: مسابقه سخنرانی نیست بهتر است اصل موضوع را مطرح کنیم و با آمادگی کامل در جلساتحاضر شویم.

راه ملت:، بیست و هفتمین شورای گفت و گوی اشتغال و بخش خصوصی دولت با حضور معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمدو تعدادی از مدیران دستگاه های مختلف  در اتاق بازرگانی یاسوج برگزار شد.

مدیران و برخی از معاونان حرف هایی را مطرح می کردند که باعث به طول کشیدن این شورای گفت و گو شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در همه جلسات با آگاهی از دستور کار جلسه وارد شویم و از کلی گویی پرهیز کنیم.

وی بیان کرد: مسابقه سخنرانی نیست بهتر است اصل موضوع را مطرح کنیم و با آمادگی کامل حاضر شویم.

 

محنایی عنوان کرد: در این بخش آنچه که در تعهدات دولت بوده انجام شده است و کارگروه موانع تولید استان نیز بسیار تاثیر گذار بوده به گونه ای که نرخ رشد بیکاری را کاهش دادیم و از 17 به 13 درصد رساندیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد  با بیان اینکه  توان فعالیت های اقتصادی در استان بهتر شده است گفت: صنعت، کشاورزی، و بخش گردشگری استان سه بخش مهم در حوزه اقتصاد هستند اما برخی از طرح های اقتصادی ما صرفا کپی برداری است.

وی بیان کرد: این سه دستگاه به بخش خصوصی بگویند چه کارهایی می خواهند انجام دهند.

ایجاد 7000 شغل در سال 95

همچنین مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی در این کارگروه آمارهایی از ایجاد 7هزار  شغل ار سال 95 در استان خبر داد که معاون استاندار به این آمار واکنش نشان داد و گفت: این 7 هزار شغل را چطور ایجاد کردید؟

صابر مظاهری در جواب اظهار کرد: این شغل ها را با دادن تسهیلات ایجاد کرده ایم .

وی ادامه داد: کمیته امداد در این میان برای 2000 هزار نفر اشتغالزایی ایجاد کرده است و هر دستگاه تعدادی را مشغول به کار کرده اند.

همچنین مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد نیز در این جلسه گفت: از میان واحدهای دارای پرونده بهر برداری 125 واحد بودند که وجودشان و حمایت از آنها کار بی هوده ای بود و اکنون 620 پروانه بهره برداری در سطح استان داریم.

 داریوش دیودیده با بیان اینکه توجه ما به همه بخش ها و همه ظرفیت هاست، گفت: توسعه واحدهای پتروشیمی از دو جهت برای ما مهم است یکی در بحث تولید گاز و نفتی که داریم و از طرف دیگر در بحث تکمیل زنجیره کار بسیار مهم است.

انتهای پیام/

منتشر شده در :2017/05/09 - 07:05|شناسه خبر: 31888 582 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه