امروز :یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۷:۱۳:۵۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

دشمن به دنبال برهم زدن امنیت ایران اسلامی است/هر رأی که به صندوق می افتد تیری در دل دشمن است

دشمن به دنبال برهم زدن امنیت ایران اسلامی است/هر رأی که به صندوق می افتد تیری در دل دشمن است

آیین نماز سیاسی عبادی و دشمن شکن جمعه در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد این هفته با حضور مردم ولایتمدار استان برگزار شد.

راه ملت: آیین نماز سیاسی عبادی و دشمن شکن جمعه در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد این هفته با حضور مردم ولایتمدار استان برگزار شد.

امام جمعه یاسوج: دشمن به دنبال برهم زدن انتخابات است.

حجت اسلام سید علی اصغر حسینی در اولین خطبه های نماز عبادی سیاسی این هفته بعد از دعوت به رعایت تقوا و پرهیز از گناه و الودگی گفت: کسانی که از تقوا دوری می کنند باعث می شود سرگردان شوند در کارهای زشت و نهی شده وارد نشویم در مجلس غیبت و تهمت دیده نشویم.

وی بیان کرد: از خدا بخواهیم نماز و دعای ما را قبول و  مشمول و عفو خودش قرار دهد.

امام جمعه یاسوج گفت: انسان های معتقد به دین نسبت بسیار نزدیکی همچون برادر به همدیگر دارند پس باید در حق برادرش خوب رفتار کند و خوبی ها را بیان کنند.

وی تصریح کرد: اگر کار خیری برای همدیگر انجام می دهند قصدشان خدا باشد و کارهای خیری که انجام می دهند قصدشان فقط خدا باشد.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: برادران دینی همدیگر را کمک کنند و نهی کنند یکدیگر را از کارهای زشت و یار هم و هم فکر هم باشند در مشکلات این روش برادرانه دینی است و برعکسش نیز وجود دارد.

وی گفت: اگر حکومتی غیر دینی باشد نماز را ترک کنند آن گروه هلاک می شود اگر ربا خوردن را مباح بدانند این نشان هایی است که چنین مردمی از نظر دینی ضعیف هستند و قوی نیستند.

امام جمعه یاسوج افزود: روایات می گویند مردی که در اخر زمان قیام می کند و عدالت را برقرار می کند از فرزندان امام حسین است روایت دیگر می گوید یکی از فرزندان ما ظهور می کند و دنیا را پر از عدل می کند.


دشمن به دنبال برهم زدن امنیت ایران اسلامی است


وی در خطبه دوم نماز جمعه این شهر با تبریک نیمه شعبان ، مردم را به رعایت تقوا  راهنمایی کرد و گفت: در این ایام گناه ها بخشیده می شود .

حجت اسلام حسینی با بیان اینکه دشمن برنامه هایی برای انقلاب اسلامی دارند وآن هم بر هم زدن امنیت نظام است، تاکید کرد: شکر خدا امنیتی که ما داریم مبتنی بر تلاش سربازان گمنام و انسجام ملت ایران است.

وی با بیان اینکه اگر دشمن  امنیت اقتصاد کشور از بین ببرند نه علم پیشرفت می کند نه مردم دلگرم می شوند، ادامه داد: می خواهند اقتصاد را فلج کرده و پشتیبانی ملت را کم کنند اما بدانند که به یاری خدا اینکار انجام نخواهد شد.

امام جمعه یاسوج اضافه کرد: وظیفه است در انتخابات شرکت کنبم چرا که هر رایی که به صندوق می افتد تیری به سمت دشمن است حتما مردم حاضر شوند و شرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه مردم قوم گرایی را در دستور کار قرار ندهند، یادآور شد: فردای قیامت نه دوست نه پدر نه مادر نه کسی که با ان رای داده ام به فریادمان نمی رسد پس انتخاب درست داشته باشیم.


*****************************************************

منتشر شده در :2017/05/12 - 03:05|شناسه خبر: 31949 505 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه