امروز :یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۸:۱۰:۵۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان خبر داد:

۲۰۷ میلیارد ریال به حوزه ورزش کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت

رئیس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد گفت که ۲۰۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال معادل ۲۷ صدم درصد از ۹ درصد اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده سال جاری این استان به حوزه ورزش و توسعه زیرساخت‌های ورزشی استان اختصاص داده شد.

راه ملت: حسن نوروزی روز شنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: حوزه جوانان و ورزش همگانی، مدارس، روستایی، عشایری و بانوان استان از این میزان اعتبار اختصاص یافته بهره مند می‌شوند.
وی افزود که ۸۰ درصد از مجموع ۲۰۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال معادل ۱۶۶ میلیارد ریال که به حوزه جوانان و ورزش همگانی، روستایی، عشایری و بانوان استان اختصاص یافته تاکنون توزیع شده است.
رئیس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ۲۰ درصد مابقی این اعتبار معادل ۴۱ میلیارد ریال نیز برای توسعه ورزش مدارس کهگیلویه و بویراحمد در نظر گرفته شده است.
نوروزی عنوان کرد که اولویت هزینه کردن ۲۰۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال با طرح‌های ورزشی دارای پیشرفت فیزیکی بالای ۳۰ درصد است.
وی ابراز داشت: اولویت دیگر هزینه کردن این میزان اعتبار با آن دسته از طرح‌های ورزشی است که تا ۳۱ تیر سال آینده به عنوان پایان سال مالی ۱۳۹۶ تکمیل و افتتاح شوند.

منتشر شده در :2017/07/22 - 05:07|شناسه خبر: 32236 587 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه