امروز :پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۴:۲۱:۱۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

دومین مجموعه شعر بانوی دهدشتی منتشر شد + تصاویر

این نویسنده جوان هم استانی افزود: بعنوان یک زن که در عرصه ی ادب قلم میزنم انتظارم از اهالی فرهنگ و هنر حمایت بانوان اهل ذوق و ادب هم استانی می باشد.

راه ملت: با حضور دکتر حسینی معاون پارلمانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دکتر دهبانی رئیس اداره فرهنگ استان کهگیلویه و بویراحمد، جناب کناری فرماندار یاسوج و دیگر مسئولین استانی مراسم رونمایی از کتاب * این خانه بدون او *  دومین مجموعه شعر و اثر خانم اعظم کاظمی هنرمند هم استانی برگزار شد.

اولین کتاب این بانوی نویسنده ، دنیا آرامش می خواهد و دومین کتاب ایشان* این خانه بدون او * که حاوی اشعار سپید و نو و اکثرا مینیمال کار شده می باشد.

این بانوی هم استانی و نویسنده کتاب “این خانه بدون او” با اشاره به مشکلات موجود در سر راه نویسندگان افزود: سعی کردم با کمترین کلمات حرفم رو به خواننده القا کنم بهمین دلیل به این سبک مینیمال می گویند!
اعظم کاظمی در مورد تم نوشته هایش گفت: تم اکثر شعرهای من سایکولوژی رو دربر میگیره، زبان شعر به شعر نوی امروزی نزدیک هست گاها زبان کنایه رو زیاد استفاده کردم برای همین اکثر شعرها یک معنای نزدیک دارند و یک معنای دور

این نویسنده جوان هم استانی افزود: بعنوان یک زن که در عرصه ی ادب قلم میزنم انتظارم از اهالی فرهنگ و هنر حمایت بانوان اهل ذوق و ادب هم استانی می باشد.

 

راه ملت برای ایشان و همه جوانان و بانوان استان آرزوی موفقیت می کند.

 

 

منتشر شده در :2018/02/05 - 09:02|شناسه خبر: 33505 447 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه