امروز :چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۶:۲۰:۴۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

یادواره تنها شهید انقلاب کهگیلویه برگزار شد + تصاویر

ویژه برنامه بزرگداشت شهید ” سیدعلی نورالدینی ” تنها شهید انقلاب شهرستان کهگیلویه در فرهنگسرای ارشاد شهر دهدشت برگزار شد.

راه ملت: ویژه برنامه بزرگداشت شهید “سیدعلی نورالدینی” روحانی شهید انقلاب با حضور جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان شهرستان کهگیلویه عصر امروز در فرهنگسرای ارشاد شهر دهدشت برگزار شد.

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این برنامه اظهار داشت: انقلاب اسلامی مانند یک نور کشور را از تاریکی و ظلم ستمشاهی نجات داد و بارقه‌های این نور الهی در سراسر جهان اسلام نمایان است.

سرهنگ جهانگیر انصاری با بیان اینکه دنیای استکبار دشمنی خود را از ابتدای انقلاب با ما آغاز کرد، افزود: اکنون پس از گذشت ۳۹ سال هنوز از دشمنی و توطئه‌های خود دست بر نداشته و هر روز با دسیسه‌ای جدید به دشمنی خود ادامه می‌دهد.

وی با بیان اینکه این انقلاب به راحتی بدست نیامده و شهدای زیادی در راه این انقلاب و نظام جان خود را فدا کرده‌اند، گفت: همه ما به خصوص مسئولان باید راه شهدا و ایثارگران را ادامه دهیم.

انصاری با اشاره به جنگ هشت ساله و رشادت‌های جونان ما، افزود: شهدای ما با خون درخت تنومند انقلاب را آبیاری کردند و دشمنان را با خواری و ذلت از کشور بیرون کردند.

وی ادامه داد: نیروهای سپاه پاسداران افسران آمریکا در خلیج فارس و سربازان انگلیسی در دامنه اروند را اسیر کردند که همه اینها مرهون خون پاک شهداست.

انصاری با بیان اینکه امروز دشمنان ما در اوج اضمحلال و ناامیدی هستند، تصریح کرد: اکنون کشور جمهوری اسلامی ایران جزء کشورهای ابرقدرت موشکی دنیاست و حتی از لحاظ علم و تکنولوژی جزء چند کشور نخست دنیا هستیم.

وی با بیان اینکه همه باید گوش به فرمان ولایت باشیم و حواسمان باشد که فریب دشمنان را نخوریم، افزود: اگر همه با هم اتحاد داشته و در همه حال پشت سر ولایت مطلقه فقیه باشیم دشمن حتی به فکر حمله و تعرض به ما نمی‌افتد.

به گزارش راه ملت، روحانی شهید سید علی نورالدینی هفتمین شهید صدر انقلاب و اولین شهید روحانیت استان کهگیلویه و بویراحمد است که در سال ۱۳۳۲ در یک خانواده مذهبی چشم به جهان گشود.

وی در سال‌های حکومت پهلوی کار تبلیغ را در روستاهای اطراف شهرهای دهدشت و بهبهان را به عهده داشت و سرانجام در هشتم دی‌ماه سال ۱۳۵۷ توسط نیروهای ساواک به شهادت رسید.

گزارش از امیررضا برنگ‌پور

منتشر شده در :2018/02/07 - 08:02|شناسه خبر: 33523 820 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه