امروز :سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ساعت : ۰۲:۴۱:۱۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

تشریح عملکرد درمانگاه تامین اجتماعی دهدشت

خادمی تاکید کردند که به درمانگاه تامین اجتماعی علاوه بر محلی جهت دریافت خدمات درمانی به عنوان یک مجموعه فرهنگی می نگرند و اطمینان خاطر دادند که تمام تلاش خود را در جهت اجرای هر چه بهتر کارهای فرهنگی مانند ایجاد ایستگاه مطالعه،پاسداشت مناسک و مناسبتها مذهبی و انقلابی و …به کار ببندند.

به گزارش راه ملت به نقل از روابط عمومی تامین اجتماعی دهدشت،دکتر ایاز خادمی مدیر درمانگاه تامین اجتماعی دهدشت ضمن تبریک ایام الله دهه فجر،به تشریح عملکرد این مرکز درمانی پرداخت و افزود: درمانگاه تامین اجتماعی دهدشت با حدود چهل نفر نیروی مجرب در حوزه درمانی و پشتیبانی در رشته های تخصصی چشم پزشکی، اعصاب و روان،داخلی،اطفال، دندانپزشکی و با شش پزشک عمومی و کارشناس مامائی و با بهره گیری از پیشرفته ترین امکانات و تجهیزات پزشکی در بخش رادیولوژی،سونوگرافی،داروخانه و آزمایش تشخیص پزشکی در دو نوبت صبح و عصر،در خدمت بیمه شدگان عزیز تامین اجتماعی می باشد.
خادمی در ادامه از افزایش تعداد مراجعین به این مرکز درمانی خبر دادند و تصریح کرد: از ابتدای سال ۱۳۹۶ تاکنون تعداد افراد ویزیت شده سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته،رشد قابل توجهی داشته به گونه ای که در فصول پاییز و زمستان بیش از هزار نفر و در بهار و تابستان هشتصد نفر به این مرکز مراجعه نموده که خود گواه رضایت مراجعین گرامی از خدمات ارائه شده در مرکز درمانی تامین اجتماعی دهدشت است.
خادمی از توسعه سیستم نوبت دهی تلفنی برای دریافت نوبت پزشکان و سایر خدمات درمانی مرکز خبر داد، و افزود: در جهت رفاه مراجعین محترم و سهولت دریافت نوبت ،شماره تلفن های بیشتری به سیستم نوبت دهی اختصاص داده شده است و درخواست ما از بیمه شدگان آن است که در زمانی که سیستم جهت دریافت خدمات به آنها اعلام کرده در مرکز حضور یافته و نهایت دقت خود را در رعایت نوبت به کار ببرند.
وی در ادامه بیان داشت: در این مرکز به جای برگه دفترچه بیمار،از نسخه الکترونیک استفاده می شود که از مزایای استفاده از این طرح می توان به در دسترس بودن سابقه بیمار،کاهش زمان دریافت دارو و جدا نشدن برگه دفترچه درمانی اشاره کرد.

خادمی تاکید کردند که به درمانگاه تامین اجتماعی علاوه بر محلی جهت دریافت خدمات درمانی به عنوان یک مجموعه فرهنگی می نگرند و اطمینان خاطر دادند که تمام تلاش خود را در جهت اجرای هر چه بهتر کارهای فرهنگی مانند ایجاد ایستگاه مطالعه،پاسداشت مناسک و مناسبتها مذهبی و انقلابی و …به کار ببندند.
وی به برخی از کمبودها و نواقص موجود اشاره کرده و بیان داشتند که نسبت به کاستی ها کاملا واقف هستند و در جهت رفع مشکلات اقداماتی در دست اجرا دارند که از جمله میتوان به تبدیل دستگاه آنالوگ رادیولوژی به دیجیتال و توسعه فضای درمانگاه در آینده نزدیک اشاره داشت.
خادمی در پایان از نماینده محترم مردم کهگیلویه،سردار هاشمی پور،مدیریت درمان استان،کارشناسان ستادی که جهت ارائه خدمات بهتر،کارکنان را راهنمایی و همراهی می کنند و زحمات بی دریغ پرسنل درمانگاه تامین اجتماعی،قدردانی و تشکر نمودند.

گزارش: سید علی اکبر گنجی

منتشر شده در :2018/02/11 - 03:02|شناسه خبر: 33586 730 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: News@RaheMellat.ir

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه