امروز :یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۳:۲۰:۵۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

برگزاری ویژه برنامه «عروج قدسیان» در دهدشت(+تصاویر)

ویژه برنامه «عروج قدسیان» با هدف بزرگداشت یاد و خاطره ۱۶ شهید عملیات‌های ماه رمضان و ۲ شهید قاری امشب در پارک جانبازان دهدشت برگزار شد.

ویژه برنامه «عروج قدسیان» با هدف بزرگداشت یاد و خاطره ۱۶ شهید عملیات‌های ماه رمضان و ۲ شهید قاری امشب در پارک جانبازان دهدشت برگزار شد.
هادی زارع‌پور در این آیین معنوی با بیان اینکه در مورد جنگ و دفاع مقدس خیلی‌ها قلم زدند، خاطره گفتند و یا فیلم نمایش دادند گفت: اما به تعبیر شهریار جنگ را در تاریکی دیدیم و خیلی از ایثارگری‌ها را دوربین‌ها به تصویر نکشیدند و نویسندگان به رشته تحریر در نیاوردند.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، گفت: دوران جنگ، دوران ماندگار در انقلاب است. جنگ زمانی بر ما تحمیل شد که سپاه هنوز تثبیت نشده بود و لطف الهی و عشقی که جوانان داشتند ما را سرافراز کرد.
زارع‌پور، افزود: صدام و حامیانش دنبال اهداف دیگری بودند اما با شهادت طلبی جوانان ما خواب آنها هیچ گاه تعبیر نشد و تعبیر نخواهد شد.
وی، با اشاره به فضیلت ماه رمضان به تبیین ارزش این ماه از دیدگاه آیات و روایات پرداخت و بیان کرد: شهدایی که در چنین روزهایی در سحرهای معنوی جبهه‌ها مناجات و راز و نیاز با خداوند داشتند عاشقانه و مخلصانه در عملیات شرکت کرده و جان شیرین خود را تقدیم کردند.
این مسؤول با اشاره به سالروز ارتحال امام خمینی(ره) مهمترین ویژگی‌های حضرت امام را بیان کرد.
همچنین سید کمال‌الدین دولتخواه در این یادواره اظهار داشت: انقلاب حاصل خون پاک شهیدانی است که از سراب‌های زمینی گریختند و به مسیر چشمه معنوی روی آوردند.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه، برگزاری یادواره‌ها را در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی مهم دانست و افزود: تنها سلاحی که تشیع به آن تمسک جست مقوله فرهنگ شهید وش هادت است که سعادت دنیوی و اخروی را برای ما به ارمغان می‌آورد.
وی، گفت: ادارات و نهادها در برگزاری یادواره شهدا همکاری دارند.
دولتخواه به رویدادهای ماه خرداد اشاره کرد و گفت: خرداد ماهی ارزشمند است و منظومه تاریخ ملت ایران در این ماه اتفاق افتاد.
این مسؤول، بیان کرد: ابتدای خرداد شور سیاسی بود، میانه آن رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب و قیام ۱۵ خرداد و انتهای آن عروج ستارگان ملت ایران شهید چمران و شریعتی است.
در این یادواره علیمردان روستاد یکی از یادگاران دفاع مقدس خاطراتی از شهدای رمضان نقل کرد.



منتشر شده در :2018/06/03 - 11:06|شناسه خبر: 34193 304 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه