امروز :شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۹:۰۱:۰۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

آیین افتتاحیه طرح هجرت دانش آموزی در کهگیلویه برگزار شد/تصاویر

با حضور ۶۰۰ دانش آموز بسیجی طرح هجرت ۳ در مدارس شهرستان کهگیلویه اجرا می‌شود.

راه ملت: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه در افتتاحیه اردوهای طرح هجرت ۳ این شهرستان گفت: طرح هجرت ۳ در مدارس کهگیلویه با حضور ۶۰۰ دانش آموز بسیجی برگزار می شود.

سرهنگ سید حمزه محقق زاده افزود: اجرای طرح هجرت ۳ موجب شاداب سازی مدارس و همچنین رشد اجتماعی، فرهنگی،حس مشارکت جویی و مسئولیت پذیری در دانش آموزان می شود.

وی گفت: اجرای این طرح ها در راستای کمک به زیرساخت های آموزشی، غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و با بهره گیری از روحیات بسیجی می تواند زمینه مناسبی را برای احساس مسئولیت و روحیه کار و تلاش در میان دانش آموزان به وجود أورد.

محقق زاده افزود: اگر این طرح ها به صورت اصولی و مناسب بهره برداری شود علاوه بر فراهم کردن زمینه فراگیری مهارت، شخصیت اجتماعی و مسئولیت پذیری نیز در بین آنها ارتقا می یابد.

وی گفت: طرح هجرت۳ طرحی متعالی ومعنوی با هدف غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در عرصه های مختلف و گوناگون است که در تعطیلات تابستان برگزار می شود و در ایجاد زمینه های روحیه جهادی، خودباوری نشاط و شادابی بسیار موفق بوده است.

سروان پاسدار مهدی دانایی فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده دهدشت هدف از برگزاری این طرح غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان، کارآفرینی، خودباوری، تربیت اخلاق و معنویات و تقویت حس مسئولیت پذیری در دانش آموزان می باشد

منتشر شده در :2018/07/11 - 04:07|شناسه خبر: 34396 431 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه