امروز :شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۰:۳۴:۴۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

همایش بقاع شاخص در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود

حجت الاسلام سید نورالله جنتی پور پیش از ظهر سه شنبه در نشست با خبرنگاران افزود: در راستای تجلیل از بقاع، در هر شهرستان برنامه تجلیل از بقاع شاخص را خواهیم داشت و همایش بزرگ تجلیل از خادمین و هئیت امنا و … در دهه کرامت اجرایی می شود. جنتی پور بیان کرد: وجود امام […]

حجت الاسلام سید نورالله جنتی پور پیش از ظهر سه شنبه در نشست با خبرنگاران افزود: در راستای تجلیل از بقاع، در هر شهرستان برنامه تجلیل از بقاع شاخص را خواهیم داشت و همایش بزرگ تجلیل از خادمین و هئیت امنا و … در دهه کرامت اجرایی می شود.

جنتی پور بیان کرد: وجود امام زادگان ولایت مداری و فرهنگ شیعه را توسعه می دهد و تکریم امام زادگان نیز ضروری بوده و همچنین نقش امام زادگان در توسعه همه جانبه محسوس است.

جنتی پور با اشاره به ظرفیت های حضور خاندان نبوت و ائمه در کشور، تصریح کرد: درس کرامت، عزت نفس و استکبار ستیزی درسی است که خاندان نبوت به ما می دهند.

وی افزود: یکی از کرامات دهه کرامات، رجوع به فرهنگ اهل بیت است که می توان از این طریق بسیاری از مشکلات را حل کرد.

جنتی پور با اشاره به تلاش دشمنان برای ضربه زدن به جایگاه امام زادگان، گفت: دشمنان و به ویژه وهابیت برنامه هایی را برای کمرنگ کردن جایگاه امام زادگان در کشور ما دارند و شبهاتی را به شکل هدفمند ایجاد می کنند.

جنتی پور وجود امام رضا (ع) را از جمله دلایل حضور امام زادگان در کشور دانست و بیان کرد: همچنین مادر امام سجاد(ع) ایرانی است و به همین جهت خیل عظیم امام زادگان در کشور را شاهدیم.

جنتی پور یکی از برنامه های دشمنان را سست کردن اعتقادات جوانان و دور کردن آنها از مسجد و امام زادگان دانست و عنوان کرد: آگاه سازی جامعه نسبت به سیره و روش ائمه ضروری است.

وی افزود: باید در دهه کرامت به نقش امام زاگان مسیر زندگی مردم و تثبیت تشیع توجه کنیم.

جنتی پور با اشاره به موضوع دولت الکترونیک گفت: اداره کل اوقاف استان از پیشروترین دستگاه ها در حوزه تحقق دولت الکترونیک است و شفاف سازی بودجه ای و رصد مناسبی در حوزه اعتبارات انجام می شود.

جنتی پور با تاکید بر حوزه اعتباری، خاطرنشان کرد: از محل اعتبارات خروجی از هر امام زاده ۴۰ درصد در حوزه عمرانی، ۲۰ درصد در حوزه فعالیت فرهنگی، ۳۰ درصد در بخش هزینه نگه داری و مدیریت و ۱۰ درصد طبق قانون تحت عنوان حق تولیه به خزانه منتقل می شود.

جنتی پور با اشاره به هدفگذاری توسعه عمرانی و اهداف، از تحقق بیش از ۲۰۰ درصدی برنامه ها نسبت به هدفگذاری ها خبر داد.

منتشر شده در :2018/07/18 - 11:07|شناسه خبر: 34477 489 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه