امروز :شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۰:۰۲:۱۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

ماهانه ۲۷۰ میلیارد ریال به بازنشستگان تامین اجتماعی استان پرداخت می شود

مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ماهانه ۲۷۰ میلیارد ریال به عنوان حقوق و مستمری به بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد پرداخت می شود .

راه ملت: عباس نورمحمدی امروز در همایش تجلیل از بازنشستگان و مستمری بگیران این سازمان گفت : در حال حاضر ۱۲ هزار و ۳۰۰ خانوار بازنشسته و مستمری بگیر در استان زیر پوشش تامین اجتماعی هستند که علاوه بر مستمری ماهانه و خدمات درمانی خدمات دیگری چون پرداخت وام های ضروری ، بیمه تکمیلی درمان ، اعزام به سفرهای زیارتی و سیاحتی و… نیز به آنان ارایه می شود.

وی اظهار داشت : دوران بازنشستگی آغاز یک تحول بزرگ در عمر هر فرد است و می توان با برنامه ریزی صحیح و نشاط آور ، از این دوران به نحو مطلوب استفاده کرد .
وی بازنشستگان را سرمایه های ارزشمند جامعه و گنجینه های خرد و تجربه توصیف کرد و افزود : استفاده از تجربه های بازنشستگان مسیر رشد و تعالی جامعه را هموارتر می کند .

مدیر کل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد هدف از برگزاری این همایش را ایجاد نشاط و شادابی در بازنشستگان و نشانه ی توجه ویژه ی سازمان تامین اجتماعی به سلامت آنان دانست و گفت : بازنشستگان حق بزرگی بر گردن جامعه دارند و سلامت و نشاط آنان باید همواره مورد توجه قرار گیرد .
نورمحمدی افزود : بازنشستگان نقش ویژه و مهمی در پیشرفت و توسعه کشور دارند  و تجارب گران بهایی را در سالیان طولانی فعالیت خود اندوخته اند و تجربه و تدبیر آنان می تواند به عنوان پشتوانه ، چراغ راه و تکیه گاه نسل جوان امروز و فردای کشور قرار گیرد .
پیش از برگزاری این همایش ، شرکت کنندگان از ابتدا تا انتهای پارک مهرورزی یاسوج را پیاده روی کردند.
مدیر کل تامین اجتماعی استان گفت:هر ساله این همایش به مناسبت ۲۵ ذی الحجه در یکی از شهرستان‌های استان برگزار می شود.

انتهای پیام/

منتشر شده در :2018/09/08 - 01:09|شناسه خبر: 34998 337 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه