امروز :شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۲:۴۲:۴۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیرعامل آبفای کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

تقویت تیم های شناسایی و جمع آوری انشعابات غیرمجاز شهر یاسوج

مدیرعامل شرکت آبفای کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به تعدد انشعابات غیرمجاز در شهرهای یاسوج و مادوان، تیم های پیمانکاری شناسایی و جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز در این دو شهرتقویت شد.

راه ملت: سید علی  لدنی نژاد در رابطه با جزئیات خبر افزود: تقویت اکیپ‌های جمع‌آوری و شناسایی انشعابات غیرمجاز شهرهای استان طی سال‌های اخیر از رویکردهای اصلی شرکت آب و فاضلاب استان بوده است.

لدنی نژاد با اشاره به اینکه در چهار سال اخیر با واگذاری موضوع شناسایی و جمع آوری انشعابات غیر مجاز به پیمانکاران، تعداد زیادی انشعاب غیر مجاز در شهرهای یاسوج و مادوان کشف شده است، ابراز داشت: تلاش مجموعه آبفای استان بر برخورد قاطع و مستمر با پدیده شوم انشعابات غیر مجاز بوده که همکاری دستگاه قضایی در این مسیر بسیار اثر گذار و خوب است.

وی افزود: شرکت آب و فاضلاب استان در کنار برخوردهای قانونی با تخلفات حوزه آب، فرهنگ سازی را محور فعالیت های خود قرار داده و اقدامات زیادی نیز در این راستا محقق شده است.

لدنی نژاد با تاکید بر اهمیت قانونمندی در حوزه استفاده از انشعابات، خاطرنشان کرد: با توجه به هدر رفت بخش زیادی از آب شرب تولیدی از طریق انشعابات غیرمجاز و نیز خسارات متعددی که این گونه انشعابات به تاسیسات و شبکه توزیع آب وارد می‌کنند،  پوشش اکیپ های شناسایی در هفت شهر دیگر استان نیز اجرایی شد.

وی افزود: راه اندازی و استقرار اکیپ‌های شناسایی و جمع آوری انشعایات غیرمجاز در هفت شهر دیگر استان نیز در هفته گذشته آغاز شد که این شهرها شامل دوگنبدان، دهدشت، چرام، لنده، لیکک، باشت و سی‌سخت است.

منتشر شده در :2018/09/15 - 03:09|شناسه خبر: 35046 427 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه