امروز :جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۳:۳۳:۲۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیرکل میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد:

کلنگ زنی ۱۳ میلیارد تومان پروژه گردشگری در استان/ استفاده از ظرفیت استارت آپ ها برای توسعه اشتغال

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد از کلنگ زنی دو پروژه گردشگری در استان با اعتبار ۱۳ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری راه ملت؛ محمود باقری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دو پروژه گردشگری در شهر یاسوج با اعتبار ۱۳ میلیارد تومان از محل تسهیلات صندوق روستایی کلنگ زنی می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد از پاکسازی نمادین مسیرهای گردشگری در استان خبر داد و گفت: این اقدام در شهرستان های ۸ گانه استان انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: ۵ مهرماه علاقمندان به میراث فرهنگی می توانند به صورت رایگان از موزه استان بازدید کنند.

باقری با تاکید بر ساماندهی واحدهای گردشگری فاقد مجوز در استان، عنوان کرد: ۱۷۰ واحد خدماتی بین راهی در استان فاقد مجوز هستند.

وی افزود: کمیته ای با هدف ساماندهی واحدهای خدماتی با مشارکت اداره کل میراث فرهنگی، راهداری، محیط زیست، منابع طبیعی، دادگستری و فرمانداری های هر شهرستان تشکیل شده است.

باقری میزان اعتبارات گردشگری استان را ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برشمرد و گفت: اگر گردشگری محور توسعه است باید متناسب با نقش آن در توسعه اعتبار به آن تخصیص یابد.

مدیرکل میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: ۳۵۹‌طرح در حوزه صنایع دستی برای دریافت تسهیلات به بانک های استان معرفی شدند.

وی با بیان اینکه ۶۹ طرح گردشگری در کار گروه مصوب شد، افزود: که ۴۴ طرح با پیش بینی ظرفیت اشتغال زایی ۸۷۶ نفر به بانک ها معرفی شده و  ۴ میلیارد تومان تسهیلات توسط بانک ها نیز پرداخت شد.

باقری اعتماد به بخش خصوصی را لازمه توسعه استان عنوان کرد و گفت: ۱۲ پروژه برای واگذاری به بخش خصوصی آماده است و حجم سرمایه گذاری بخش خصوصی در این پروژه ها ۱۵ میلیارد تومان برآورد شد.

منتشر شده در :2018/09/29 - 08:09|شناسه خبر: 35201 411 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه