امروز :شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۳:۰۸:۰۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

یلدای هندبال ها با رسانه های کهگیلویه:

استاندار انسان خوش فکر و عمل گرایی است/افتخار میکنیم برای قهرمان پروری در دهدشت هزینه می کنم

در دهدشت یک یلدای متفاوت تر شکل گرفت همنشینی باشگاه هندبال فراز بام با رسانه ها در این نشست مجید پارسایی و مجموعه فراز بام عملکرد نیم فصل تیم خود را تشریح کردند.

راه ملت: یلدا درازترین شب سال، آخرین شب پاییز پایان آذر ماه و آغاز دی شب چله و میلاد مهر خورشید شکست ناپذیر که در فرهنگ ایرانیان باستان یلدا را زادروز ایزد مهر یا همان میترا می دانسته و تا صبح جشن می گرفتند.

یلدا شبی است که تولد خورشید فردا آرزوی مردمی می شود که به طلوع و غروب آن حتی برای ساعتی دیرتر یا زودتر دل می بندند.

در دهدشت یک یلدای متفاوت تر شکل گرفت همنشینی باشگاه هندبال فراز بام با رسانه ها در این نشست مجید پارسایی و مجموعه فراز بام عملکرد نیم فصل تیم خود را تشریح کردند.

مدیرعامل باشگاه هندبال فراز بام خاییر بیان داشت: بیش از یک میلیارد و ۴۲۰میلیون تومان تا کنون در هندبال کهگیلویه هزینه شده است و طی سه ماه گذشته قریب به ۶۰۰ میلیون تومان بر اساس ریز پرداخت‌های مالی هزینه شده که ۵۰ درصد از قرارداد بازیکنان در نیم فصل اول را هم شامل می‌شود.

پارسایی تاکید کرد: استاندار انسان خوش فکر و عمل گرایی است، ایشان با حضور در جمع باشگاه به ما دل گرمی داد و قولی های نیز داد و مطمئن هستم قول هایش عملی می شود.

وی از نماینده کهگیلویه بزرگ نیز قدردانی کرد و گفت سردارهاشمی پور نگاه لیگ برتری به فرازبام داشته باشد، کمک ایشان در فصل قبل در حد تیم لیگ دسته اول بود ولی لیگ برتر همت بیشتری برای کمک می خواهد.

مجیدپارسایی با تقدیر ویژه از نجات نیا دستیار وزیرارتباطات و از جوانان پیشکسوت ورزش کهگیلویه اظهارداشت: در زمینه کمک همراه اول،دیدار با وزیرارتباطات وراه اندازی سامانه ussd جناب اقای نجات نیا همکاری داشتند که جای تقدیر دارد.

مدیرعامل باشگاه فرازبام ادامه داد: بخش زیادی از هزینه های تیم فرازبام از طریق پروژه های عمرانی که داریم تامین می شود و افتخار میکنیم برای قهرمان پروری در شهرمان هزینه نماییم.

وی بیان داشت: موفقیت‌های هندبال شهرستان را مدیون حمایت مسؤولان و همراهی رسانه دانست و گفت: تیم فرازبام خائیز در نیم فصل دوم هم نیازمند تداوم این حمایت‌هاست.

در پایان این مراسم دورهمی کوچکی به همراه خبرنگاران به مناسب شب یلدا در باشگاه فرازبام برگزار شد.

 

 

 

 

منتشر شده در :2018/12/22 - 11:12|شناسه خبر: 35892 689 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه