امروز :شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۶:۰۰:۲۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

معاون فرماندار کهگیلویه:

پای اشتغال در کهگیلویه با سهل‌انگاری بانک‌ها و ادارات می‌لنگد

معاون فرماندار کهگیلویه گفت: برخی از بانک‌ها و ادارات شهرستان در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی رفتار خوبی با متقاضیان ندارند و این قابل قبول نیست.

راه ملت: ابراهیم خنجری صبح امروز در نشست کارگروه اشتغال شهرستان اظهار داشت: همه ما در پروسه تولید و اشتغال نقش داریم و هر گونه سهل‌انگاری در انجام وظایف متناسب با این موضوع باعث پیش آمدن حلقه مفقوده و تعلل در کار خواهد شد.

معاون فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه اشتغال دغدغه همه مسؤولان است،گفت: دولت تسهیلات اشتغالزایی خوبی در نظر گرفته که اگر به متقاضیان پرداخت شوند در ایجاد اشتغال مؤثر است.

وی افزود: باید بر پرداخت تسهیلات نظارت شود تا از انحراف اعتبارات جلوگیری شود.

این مسؤول تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی در معرفی متقاضیان جهت دریافت تسهیلات همکاری لازم را داشته باشند و بانک‌ها نقش محوری خود را ایفا کنند.

خنجری با اشاره به مراجعه روزانه ارباب رجوع‌ها و شکایت از روند اعطای تسهیلات گفت: تعدادی از بانک‌ها به گونه‌ای عمل می‌کنند که قصد دارند مردم را آزار دهند.

وی با بیان اینکه از مشکلات بانک‌ها اطلاع داریم و می‌دانیم تا حدودی سیستم بانکی سخت‌گیری باید داشته باشد گفت: اما سخت‌گیری بیش از حد به شهرستان لطمه می‌زند.

خنجری بدرفتاری و کوتاهی ادارات را هم متذکر شد و با بیان اینکه صرفا سیستم بانکی را در این باره مقصر نمی‌دانم،گفت: گزارش شده در برخی ادارات مدیران بدون توجه به پرونده متقاضی و یا در نظر گفتن شرایط بدرفتاری می‌کنند،این رفتارها قابل قبول نیست مدیر باید از ابتدا شرایط لازم را به متقاضی گوشزد کنند تا در جریان کار قرار گیرد./فارس

منتشر شده در :2019/01/16 - 04:01|شناسه خبر: 36125 397 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه