امروز :شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۷:۱۱:۴۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

۱۰ هزار فرصت شغلی درحوزه صنعت ایجاد می شود/از عملکرد رئیس صمت کهگیلویه راضی هستم+عکس

این پروژه ها عبارت دارد از فاز دوم کارخانه آجر دهدشت، سیلو و ذخیره سازی مواد غذایی و گندم در گچساران با ظرفیت سی هزارتن و تولید محصولات پایه ی شیمیایی در بویراحمد به بهره بردای می رسد.

به گزارش راه ملت، مدیرکل صمت کهگیلویه وبویراحمد در حاشیه این بازدید بیان داشت: اولین نمایشگاه مطبوعات استان فرصت مناسب برای آشنایی هر چه بیشتر با رسانه استان است.

وی در بیان اهداف سازمان صعنت معدن و تجارت گفت: برنامه ریزی این است که تا سال ۱۴۰۰ حداقل ده هزار فرصت شغلی در حوزه صنعت ایجاد کنیم.
دیو دیده تصریح کرد: ایجاد شغل در حوزه صنعت بسیار سخت و هزینه بر می باشد ولی این برنامه ریزی را انجام دادیم، و این شغل عمدتا د رده های مهندسی ، تکنسینی و کارگران مهار در استان ایجاد بشود و ان شالله در کل استان اجرای خواهد شد.
وی بیان داشت: در دهه فجر امسال علاوه بر کارهای عمومی و برگزاری نمایشگاه چهل ساله انقلاب در هر سه شهرستان برزگ استان سه واحد بزرگ صعنتی به بهره برداری می رسد.
وی افزود: این پروژه ها عبارت دارد از فاز دوم کارخانه آجر دهدشت، سیلو و ذخیره سازی مواد غذایی و گندم در گچساران با ظرفیت سی هزارتن و تولید محصولات پایه ی شیمیایی در بویراحمد به بهره بردای می رسد.
دیودیده گفت: میوه شب عید ذخیره سازی آن انجام شده و زمان مناسب وارد بازار خواهد شد و مشکل خاصی برای میوه شب عید نداریم.
وی در مورد ریاست علویان بر اداره صمت دهدشت گفت: از عملکرد علویان در این مدت کوتاه راضی هستیم و از همه اشخاص و افراد که حرف شان برای مردم مهم است انتظار حمایت داریم، چون مجموعه صعنت و معدن در خط مقدم است و معمولا همیشه سرباز خط مقدم حمایت می شود از طرف افراد پشت جبهه پس از همه عزیران انتظار حمایت داریم.
منتشر شده در :2019/01/25 - 12:01|شناسه خبر: 36282 331 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه