امروز :یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ساعت : ۰۴:۲۱:۱۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

رئیس شورای شهر دهدشت خطاب به استاندار:

برنامه های شما در دهدشت فقط بازدید بود/هویدا است که در کهگیلویه هیچ نداشتید

رئیس شورای شهر دهدشت با انتقاد از بی‌توجهی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مطالبات مجموعه مدیریت شهری دهدشت گفت: استاندار با گذشت ۱۸ ماه هیچ توجهی به درخواست‌های متعدد ما نداشته است.

راه ملت: محمدحسین جمشیدی ظهر در شورای اداری شهرستان که با حضور استاندار برگزار شده بود با اشاره به اینکه با گذشت ۱۸ ماه به درخواست‌های متعدد مجموعه شورا و شهرداری از استاندار هیچ توجهی نشده است،این نشست را فرصتی برای نقادی مدیر ارشد اجرایی استان دانست.

رئیس شورای شهر دهدشت گفت:نه نماینده جریان سیاسی هستم نه دغدغه حضور در انتخابات دارم که نقدها و تقدیر و تشکرها به خاطر این باشد که مدیری همسو با حقیر منصوب یا مدیری غیر همسو با حقیر عزل شود.

جمشیدی ادامه داد:تقدیر و تشکرها به خاطر کارهایی است که برای مردم صورت گرفته و نقادی‍‌ها هم به خاطر کارهایی است که صورت نگرفته است.

وی، افزود: معاون عمرانی استاندار در ۱۸ ماه اخیر به ۱۵ درصد از مطالبات به حق شهروندان دهدشت پاسخ مثبت داد و همراه با مدیریت شهری مطالبات را پیگیری کرد که ستودنی است.

جمشیدی تعریض جاده قبرستان جدید را از جمله همکاری‌های معاون عمرانی در پیگیری مطالبات دهدشت برشمرد و گفت:آقای فیلی همسو با ما تلاش کرده و مقداری اعتبار برای این پروژه گذاشته شد.

رئیس شورای شهر دهدشت سفر استاندار به شهرستان را متذکر شد و خطاب به استاندار تصریح کرد:اگر برنامه‌های شما را در چهلمین سالگرد انقلاب جمهوری اسلامی در دهدشت و شهرستان بخواهیم مرور کنیم هویدا است که در کهگیلویه هیچ نداشتید.

جمشیدی ادامه داد: در حالی که مردم در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب منتظر افتتاح پروژه‌ بودند سفر استاندار در غبارروبی از گلزار شهدا، بازدید از جاده سوق،بازدید از مسکن مهر و بازدیدی از بافت فرسوده خلاصه شد.

این مسؤول با بیان اینکه اگر نظرسنجی از مردم کهگیلویه داشته باشیم مهمترین اولویت در خواسته آنان تعیین تکلیف کمربندی ۳ است،افزود:در مدیریت شهری هیچ توجهی مدیران استان و شهرستان نداشته و این کمربندی با گذشت ۲۸ سال همچنان راکد بوده و عزمی برای تعیین تکلیف ان وجود ندارد.

وی خطاب به استاندار گفت:یکی از مطالبات مدیریت شهری کمربندی ۳ است چه برنامه‌ای برای کمربندی دارید؟

جمشیدی به بازدید شبانه استاندار از بازار اشاره و با بیان اینکه خودروی آتش‌نشانی دهدشت عمری به قدمت تاریخ ۵۰ ساله شهر دارد اظهار کرد:بارها کتبا مجموعه شورا و شهرداری و فرمانداری این موضوع را پیگیری کردند اما متاسفانه به نتیجه نرسیده است،چه کسی پاسخگوی حوادث احتمالی در این شهر است؟

وی به مطالبه فرماندار از استاندار مبنی بر استقرار ماشین‌آلات امانی در شهرستان اشاره کرد و گفت:وقتی سقف مطالبات ما در حدی پایین است که درخواست از استاندار برای ماشین‌آلات امانی باشد باید هم بعد از ۴۰ سال وضعیت کهگیلویه این باشد.

رئیس شورای شهر دهدشت به استاندار گفت: در شروع کار شعارهای خوبی داشتید به مدیران تشر زدید امیدوارم تشرهای امروز من همانند تشرهای حضرتعالی نشود و منتج به نتیجه شود.

منتشر شده در :2019/02/03 - 05:02|شناسه خبر: 36510 385 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: News@RaheMellat.ir

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه