امروز :چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۳:۲۱:۳۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

نجات جان نوجوان ۱۱ ساله توسط جراحان بیمارستان امام خمینی دهدشت

سرپرست بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت گفت: نوجوانی ۱۱ ساله که بر اثر بی احتیاطی و بازی با تفنگ بادی دچار تیرخوردگی از ناحیه شکم شده بود توسط جراحان توانمند و حاذق بیمارستان نجات یافت و هم اکنون با حال مساعد در بخش های ویژه بیمارستان بستری است.

به گزارش راه ملت به نقل از روابط عمومی بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت؛ دکتر محمد طاها خادمی در خصوص این جراحی پیشرفته و پیچیده گفت: این بیمار از ناحیه شکم دچار اسیب شده بود که پس از مراجعه به اورژانس و معاینه توسط متخصص طب اورژانس و انجام اقدامات اولیه شامل آزمایشات، عکس برداری و سی تی اسکن بلافاصله به اتاق عمل بیمارستان انتقال یافت و توسط جراحان بیمارستان جراحی شد.

وی افزود: در ادامه متخصصین جراحی عمومی بیمارستان به صورت تلفنی به کمک دکترعلی محمد سادات؛ فوق تخصص جراحی عروق دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و دکتر آژ؛ فوق تخصص جراحی اطفال دانشگاه علوم پزشکی شیراز عمل جراحی بیمار با موفقیت انجام دادند.

دکتر خادمی عنوان کرد: از تلاش متخصصین جراح عمومی بیمارستان، دکتر رمدانی متخصص بیهوشی، پرسنل اتاق عمل، پرسنل بخش icu، سوپروایزرین وقت و از راهنمایی های دکترعلی محمد سادات و دکتر آژ کمال تقدیر و تشکر را داریم.

وی یادآور شد: خوشبختانه حال عمومی بیمار مساعد و در بخش ویژه icu تحت مراقبت های ویژه است که از همه همشهریان خواهشمندیم از قرار دادن سلاح های سرد و گرم در معرض تماس و دید کودکان و نوجوان جداً خودداری کنند.

دکترحمید بهادران؛ متخصص جراح عمومی بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت نیز خاطر نشان کرد: این بیمار از ناحیه شکم دچار پارگی و آسیب کبد وivc (ورید اجوف تحتانی) در زیر کبد و بالای شریان کلیه راست شده بود که با کمک دکتر فلسفی این عمل به مدت ۳ ساعت به صورت فشرده و پیچیده صورت گرفت.

منتشر شده در :2019/02/11 - 08:02|شناسه خبر: 36801 852 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه