امروز :یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۸:۱۴:۰۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

اسامی دریافت‌کنندگان ۷ هزار میلیارد تومان تسهیلات کم‌بهره اشتغال پایدار روستایی در کهگیلویه وبویراحمد منتشر شد + اسامی

معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گزارش تسهیلات پرداخت شده از محل برنامه قانون حمایت از ایجاد و توسعه اشتغال پایدار روستایی و عشایری سراسر کشور تا تاریخ ۹۸/۲/۱۵-(مبالغ به میلیون ریال) را منتشر کرد.

راه ملت: در استان کهگیلویه وبویراحمد ۲۱۷۷نفر از این تسهیلات بهره مند شدند که با نگاهی اجمالی این آمار قابل تحلیل های متفاوتی می باشد .

بعنوان مثال از جمله وام های مربوط به اداره کل میراث فرهنگی وگردشگری استان کهگیلویه وبوراحمد بیشترین تعداد وام ها به شهرستان های بویراحمد ودنا و کم ترین آن به شهرستان های کهگیلویه ولنده اختصاص یافته است .
براساس این گزارش ، در حوزه های تولید لباس محلی و گلیم بافی و بوم گردی ومجتمع های تفریحی بیشترین از نظر تعداد وام های داده شده و میزان وام قرار دارند که با یک نگاه سرانگشتی بایستی تولیدات این تعداد گلیم باف و تولید کننده لباس محلی وام گیرنده بتواند علاوه بر بازار داخلی به کشورهای همسایه نیز صادرگردد.
در این گزارش آمده است که داده‌های مربوط به جداول پرداخت تسهیلات از محل قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری بصورت ماهانه به روزرسانی می‌شود.

برای دسترسی به فهرست این افراد (اینجا) کلیک کنید

منبع: راک نیوز

 

منتشر شده در :2019/05/13 - 02:05|شناسه خبر: 39222 540 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه