امروز :پنج شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ساعت : ۱۲:۰۱:۲۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

پرداخت پاداش مدیریت مصرف برق به کشاورزان استان در سال گذشته

کارشناس مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از پرداخت ۲ میلیارد ریال پاداش مدیریت مصرف برق به کشاورزان استان در سال گذشته خبرداد.

راه ملت: مهندس سید احسان بزرگواری در گفتگو با خبرنگاران در یاسوج گفت: هزار و ۸۰۰ مشترک تعرفه کشاورزی، سال گذشته با حوزه مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد قرارداد همکاری باهدف مدیریت مصرف برق منعقد کردند.

وی با بیان اینکه از این تعداد هزار و ۱۷۱ مشترک به مفاد تفاهمنامه پایبند بوده و پاداش مدیریت مصرف برق دریافت کردند، اظهارداشت: براساس آن تفاهمنامه، مبلغی حدود ۲ میلیارد ریال به این مشترکین بعنوان پاداش پرداخت شد.

کارشناس مدیرت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در سال جاری نیز حدود هزار و ۹۵۰ مشترک باتعرفه کشاورزی با این شرکت تفاهمنامه منعقد نموده که امیدواریم تمامی این مشترکین به مفاد تفاهمنامه پایبند بوده تا پاداش مدیریت مصرف برق به آنان پرداخت شود.

بزرگواری باتشریح تفاهمنامه عنوان شده، خاطرنشان کرد: کشاورزانی که با وحد مدیریت مصرف این شرکت تفاهمنامه منعقد کرده و از ساعت ۱۲ تا ۱۶ در روزهای پانزدهم خردادماه تا پانزدهم شهریورماه اقدام به خاموش نمودن پمپ چاههای آب خود اقدام کنند از پاداش مدیریت مصرف برق بهره مند خواهند شد.

وی گفت: براساس این تفاهمنامه، اگر مشترکین برق تعرفه کشاورزی که دارای تفاهمنامه با شرکت توزیع نیروی برق هستند در این چهار ساعت اقدام به مدیریت مصرف برق خود کنند از ۲۰ ساعت برق مصرفی رایگان برخوردار می شوند.

کارشناس مدیرت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، تعداد مشترکین تعرفه کشاورزی در این استان را حدود ۲ هزار و ۳۰۰ اشتراک ذکر و ادامه داد: تمامی کنتورهای فهام این تعرفه از راه دور قرائت و قطع و وصل می شود.

منتشر شده در :2019/07/01 - 12:07|شناسه خبر: 40204 575 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه