امروز :جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۸:۳۹:۲۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

دستیار وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:

رئیس دفتر مقام معظم رهبری به کهگیلویه و بویراحمد سفر می کند/ پوشش اینترنت پرسرعت در مناطق گردشگری استان در اولویت کاری وزارت ارتباطات قرار دارد

دستیار وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: رئیس دفتر مقام معظم رهبری در آینده نزدیک به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر می کند.

راه ملت: فرزاد نجات نیا در گفتگو با خبرنگار راه ملت با بیان اینکه “بلادشاپور” یک میراث فرهنگی است، اظهار داشت: این منطقه یکی از جاذبه های تاریخی نادر در سطح کشور است و می طلبد مسئولان با حساسیت بیشتری در راستای ساماندهی آن تلاش کنند.

دستیار وزیر ارتباطات خاطرنشان کرد: پیرو تاکید و دستور ویژه وزیر ارتباطات، تلاش و عزم مضاعفی برای پوشش ارتباطی و پهن باند (اینترنت) در استان در حال انجام است و مناطق گردشگر پذیر در اولویت خدمت رسانی قرار دارند.

این فعال فرهنگی عنوان کرد: در دیدار با آیت الله محمد محمدی گلپایگانی باتوجه به ابراز علاقه و توجه ویژه رئیس دفتر مقام معظم رهبری به مردم استان، وی دعوت انجمن فرهیختگان استان را برای سفر به کهگیلویه و بویراحمد و بازدید از بافت شهر تاریخی دهدشت را پذیرفت.

گفتنی است نجات نیا به عنوان دستیار وزیر ارتباطات و با هدف بررسی پوشش ارتباطی مناطق گردشگری استان در سفر یک روزه رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به استان، مونسان را همراهی کرد.

منتشر شده در :2019/07/09 - 11:07|شناسه خبر: 40560 585 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه