امروز :شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۲:۰۹:۳۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

بی انگیزگی یا بازنشستی/وضعیت نامناسب شهری در لنده

از زمان تصویب قانون منع بکارگیری بازنشستگان شهرداران شهررهای مختلفی ناچار به ترک محل کار خود شده و این قانون با جدیت اجرا گردید.

راه ملت: پس از کش و قوسهای فراوان و اختلافات داخلی شورای شهر لنده بر سر مسئله وضعیت بازنشستی شهردار لنده در دی ماه ۹۷ و استعلامات مختلف نهایتا جوابیه امور شهری استانداری مبنی بر ادامه کار مختار مشهدی زاده تا زمان بازنشستگی باعث شد تلاش مخالفان ایشان ره به جایی نبرده و ایشان به مدیریت خود ادامه دهد.

امور شهری نیز پایان شهرداری ایشان را بدلیل مامور بودن ایشان از جهاد و کشاورزی منوط به اعلان اداره کل جهاد و کشاورزی استان مبنی بر بازنشسته بودن ایشان دانسته رای به ادامه کار ایشان داد.

از زمان تصویب قانون منع بکارگیری بازنشستگان شهرداران شهررهای مختلفی ناچار به ترک محل کار خود شده و این قانون با جدیت اجرا گردید.

شهردار لنده که در زمان انتخاب شاعبه بازنشست شدن ایشان در نیمه راه توسط رئیس وقت شورای شهر لنده اعلان شده بود این سوال را در ذهن متبادر مینمود چرا شورای شهر باید دست به انتخاب فردی بزند که نیمه راه قانونا باید ترک مسئولیت نموده و انتخاب شهردار جدید بنا بدلایل گوناگون باعث وقفه در خدمات رسانی به مردم شود.

ظاهرا عزم شهردار بر ماندن بدلیل اختلافات پیش امده بود وگرنه خود ایشان از بازنشستی خود در مردادماه اطلاع داشته و همین مسئله باعث شد عملا خیلی از مسائل مربوط به شهر به صورت جدی پیگیری نشود و نارضایتی شدید مردم این شهر را بدنبال داشته است.

اما اکنون به نقل از منابع آگاه  جهاد و کشاورزی استان طی نامه ای به ایشان اعلام نموده که برای انجام مراحل اداری کارهای بازنشستی خود اقدام نماید باید منتظر واکنش اعضای شورا و تصمیم این شورا در این زمینه بود.

اینکه خود شهردار انگیزه ای برای پیگیری مسائل نداشته و روزهای پایانی خدمت خود را میگذراند بی توجهی شورا به این وضعیت خود سوال برانگیز بوده می طلبد که امور شهری استانداری در این زمینه اقدام نماید.

منتشر شده در :2019/07/13 - 03:07|شناسه خبر: 40614 519 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه