امروز :پنج شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ساعت : ۲۱:۳۴:۰۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

گفتمان مقاومت باید در جامعه نهادینه شود

مسئول دفتر نمایندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: رسانه ها نقش خطیری در نهادینه کردن این گفتمان در سطح جامعه دارند.

راه ملت: به گزارش راه ملت از یاسوج، حجت الاسلام حکمتی نیک در آیین ” تجلیل از افسران جنگ نرم” اظهار داشت: امروز تبلیغات حرف اول را در دنیا می زند و هر نظامی که بتواند از تبلیغات بهترین بهره وری را داشته باشد گفتمان خود را راحت تر و با جامعه پذیری بیشتری تبلیغ می کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه در این عرصه دشمن تلاش می کند تا گفتمان خود را تبلیغ کند، عنوان کرد: در عرصه تفکر حق و باطل نظام سلطه تلاش می کند تا با استفاده از ابزار تبلیغات برای مقابله با جبهه رقیب استفاده کند.

وی تاکید کرد: دشمن از همه ابزارهایی که در اختیار دارد علیه ما در عرصه تفکر دینی بهره می‌برد بنابراین در این شرایط وظیفه اصحاب رسانه در رساندن پیام انقلاب به جهانیان و تبیین مولفه‌های اقتدار و دینی ما بسیار مهم است.

حکمتی‌نیک با بیان اینکه جبهه مقاومت در حال شکل‌گیری در منطقه بوده و قرار است در یک گستره جهانی خود را نشان دهد، از رسانه‌ها خواست گفتمان مقاومت و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را برای افکار عمومی تبیین کنند.

وی افول موریانه‌وار نظام سلطه را نتیجه گفتمان مقاومت دانست و عنوان کرد: مقاومت به معنای جنگ نیست بلکه اهرمی برای مهار جنگ است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه  فتح کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: همان‌طور که گفتمان مقاومت در عرصه نظامی به مرحله بازدارندگی رسیده و دشمن را مهار کرده است در عرصه اقتصادی و فرهنگی هم می‌توانیم به این مرحله برسیم و اقتصاد مقاومتی باید آنقدر رشد کند که تحریم‌ها دیگر اثر نداشته باشد.

حکمتی‌نیک با اشاره به اینکه در آستانه عید غدیر خم هستیم، گفت: غدیر خم صحنه معرفی امامت انتصابی بود و همچنین منشأ تحولات انقلاب اسلامی است.

گفتنی است در این آیین از ۵۰ نفر از خبرنگاران فعال استان در حوزه جنگ نرم با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

همچنین علی اکبری تبار به عنوان رئیس هیئت اندیشه ورز بسیج رسانه سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

منتشر شده در :2019/08/17 - 06:08|شناسه خبر: 41619 538 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: News@RaheMellat.ir

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه