امروز :یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۸:۵۸:۵۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

آب‌شرب شهر دهدشت صبح فردا قطع می‌شود

رئیس آب‌و‌فاضلاب شهری کهگیلویه گفت: به دلیل تعمیر خط انتقال خروجی آب شهر دهدشت از فردا صبح تا عصر پنج‌شنبه، شاهد افت‌فشار و نیز قطعی آب در برخی از مناطق شهر دهدشت هستیم.

راه ملت: به گزارش راه ملت داریوش فقهی‌پور در گفت‌و‌گو با خبرنگاران با اشاره به تعمیر خط انتقال خروجی آب شهر دهدشت، اظهار داشت: آب‌و‌فاضلاب شهری کهگیلویه قصد دارد از امشب شکستگی خط انتقال آب خیابان پارک جنگلی را تعمیر کند.

 

وی گفت: به دلیل تعمیر خط انتقال خروجی آب شهر دهدشت از صبح فردا پنج‌شنبه تا عصر همان روز، شاهد افت‌فشار و نیز قطعی آب در برخی از مناطق شهر دهدشت هستیم.

 

فقهی‌پور بیان کرد: قطعات مورد نیاز جهت تعمیر شکستگی خط انتقال آب دهدشت خریداری شده و عصر امروز چهارشنبه این قطعات به شهرستان رسیده است، حفاری‌های لازم توسط پرسنل اتفاقات آب صورت گرفته و هم‌اکنون در حین انجام تعمیرات هستند.

 

رئیس آب‌و‌فاضلاب شهری کهگیلویه با تأکید بر ذخیره‌سازی آب‌شرب توسط شهروندان، عنوان کرد: باتوجه به شکستگی خط انتقال آب در دونقطه و نیز زمان طولانی برای تعمیرات، شهروندان گرامی شهردهدشت با ذخیره‌سازی آب‌شرب در مخازن هزارلیتری خانگی، کاهش مصرف و نیز رعایت الگوی مصرف تلاش نموده تا آب شرب به تمام مناطق شهر برسد و شاهد کمبود آب در سطح شهر نباشیم.

 

وی تصریح کرد: تمام توان خود را به کار گرفته و نیز تلاش می‌کنیم درصورت امکان حتی بدون قطعی آب، هر دو نقطه شکستگی خط انتقال آب را در کمترین زمان ممکن تعمیر کرده و شاهد آب پایدار در سطح شبکه باشیم.

 

فقهی‌پور خاطرنشان کرد: خط انتقال خروجی آب شرب شهر دهدشت در خیابان پارک جنگلی هفته گذشته در دو نقطه دچار شکستگی شده بود و بنا به دلایل مختلف و نبود قطعات لازم، از امشب در مرحله تعمیرات قرار گرفته است.

منتشر شده در :2019/08/22 - 12:08|شناسه خبر: 41680 460 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه