امروز :جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۳:۳۲:۳۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیرکل دفترامور شهری و شورای استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

زیرساخت های لازم برای تردد زائران اربعین در استان فراهم شده است /۴ شهر استان در مسیر زوار اربعین

مدیرکل دفتر امور شهری و شورای استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: زیرساخت های لازم برای تردد ‌زائران اربعین در استان آماده شده است.

راه ملت: سید حسین کاظمی در نشست ستاد اربعین حسینی با انتقاد از عدم حضور برخی از مدیران کل عضو ستاد اربعین در نشست های کمیته های این ستاد، اظهار داشت: سال های گذشته نیز این رویه نامطلوب وجود داشته و انتظار می رود با توجه به اهمیت این نشست ها شاهد حضور منظم تر مدیران باشیم.

دبیر ستاد اربعین کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به هفت اصل سیاستگذاری اربعین سال ۹۸، عنوان کرد: این اصول به کمیته های ۱۳ گانه در استان ابلاغ شده است.

وی افزود: این ستاد در قالب کمیته‌های بهداشت و درمان، حمل و نقل و سوخت، امنیتی و نظامی، اسکان، مشارکت‌های مردمی و تغذیه، کمیته فرهنگی و آموزش، اطلاعاتی، زیرساخت و امداد و نجات و… به زائران خدمات رسانی خواهند کرد.

کاظمی با اشاره به اینکه ۲۷مهرماه مصادف با اربعین حسینی است، بیان کرد: ستادهای خدماتی و موکب ها از ۱۹ شهریورماه تا ۷ آبان ماه آماده پذیرایی از زوار امام حسین (ع) هستند.

وی با تاکید بر اینکه ثبت نام زائران فقط از طریق سامانه سماح انجام می شود، گفت: هزینه ثبت نام اربعین برای زائران ۲۴ هزارتومان اعلام شده است.

کاظمی با تاکید بر اینکه کمیته زیرساخت یکی از مهم ترین کمیته های این ستاد است، عنوان کرد: براساس رویه سال های گذشته نشست های متعددی برگزار شده و هماهنگی های لازم انجام شد.

وی افزود: باتوجه به اینکه جایگاه سال های گذشته در شان مردم استان نبود امسال باتوجه به حضور و ظاهر شدن موفق شرکت نمایشگاه های دائمی استان در نمایشگاه چهل سالگی انقلاب و تجربه خوب این تیم مقرر شد عملیات احداث این موکب به این شرکت واگذار شود.

کاظمی ابراز کرد: ۴ شهر استان شامل یاسوج، باشت، گچساران و لیکک در مسیر زائران اربعین حسینی قرار دارند.

وی با بیان اینکه نه تنها زائران استان بلکه زائرانی از دیگر استان های همسایه این مسیر را برای تردد خود انتخاب می کنند، اظهار داشت: انتظار می رود دستگاه های اجرایی برای خدمت رسانی بهتر به زوار اربعین تمام تلاش خود را به کار گیرند.

کاظمی تاکید کرد: شهرداری ها و سایر ادارات برای تجهیز موکب مرز شلمچه اقدامات لازم را انجام دهند.

گفتنی است در پایان این نشست از سید حسین کاظمی به عنوان دبیر ستاد اربعین استان برای تلاش های وی در برگزاری هرچه بهتر این همایش بزرگ فرهنگی،سیاسی و مذهبی برای چندمین سال متوالی با اهدای لوح تقدیر، تجلیل شد.

همچنین از عزیز فیلی به عنوان جانشین رئیس ستاد برگزاری پیاده روی اربعین حسینی در استان با اهدای لوح تقدیر، تجلیل به عمل آمد.

منتشر شده در :2019/08/26 - 01:08|شناسه خبر: 41746 737 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه