امروز :جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۰:۲۰:۱۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

لزوم همکاری مردم با پلیس راهور برای برقراری نظم و عبور و مرور

رئیس پلیس راهنمائی و رانندگی استان کهگیلویه وبویراحمد از تمهیدات ترافیکی پلیس راهور در ایام محرم به ویژه روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی در این استان خبر داد.

راه ملت: به گزارش راه ملت سرهنگ “اسماعیل خوشوقت” با اعلام این مطلب گفت: در ایام ماه محرم، پلیس راهنمایی و رانندگی استان در خدمت عزاداران حسینی بوده و با پیش بینی های بعمل آمده از وضعیت شهر یاسوج و شهرستان های استان در راستای تامین نظم و عبور و مرور، برای تمامی محل های حساس عوامل راهنمایی و رانندگی پیش بینی شده است.

این مقام انتظامی از مسئولین دسته جات عزاداری خواست: که همکاریهای لازم را با پلیس راهنمایی و رانندگی طبق روال سالهای گذشته داشته باشند تا در سطح شهرهای استان تراکم ترافیکی ایجاد نشود.

این مقام انتظامی ، به شهروندانی که قصد شرکت در مراسمات عزاداری را دارند توصیه کرد : به هیئات مذهبی نزدیک محل سکونت خود عزیمت نمایند و حتی المقدور از تردد با وسایل نقلیه شخصی و ورود به مسیر های دارای محدودیت ترافیکی جداً خودداری نمایند .

رئیس پلیس راهنمائی و رانندگی استان کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد : درخواست ما از مردم متدین این است که با پلیس همکاری لازم را در خصوص برقراری محدودیت های ترفیکی را داشته و از ورود به محدوده ها و خیابان های اصلی شهر که محل تردد هیئت ها خواهد بود جدأ اجتناب نمایند و از اصرار بی مورد جهت ورود به محدوده طرح خودداری نمایند.

ریس پلیس راهور استان کهگیلویه و بویراحمد همچنین تاکید کرد: از سوارکردن وانتقال عزاداران با کامیون و وانت جدا خودداری و از وسایل نقلیه اتوبوس ومینی بوس استفاده شود، و از توقف زیاد در معابر خصوصا مقابل حسینه ها خودداری و راه را برای حرکت سایر دسته ها و خودروهای عبوری خصوصا اتومبیل های امدادی باز نگهدارید.

منتشر شده در :2019/09/05 - 12:09|شناسه خبر: 42076 535 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه