امروز :پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۴:۳۲:۵۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد:

تدوین سند جامع گردشگری کهگیلویه و بویر احمد/ طولانی بودن اخذ مجوز در حوزه گردشگری به نفع توسعه استان نیست

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد از طولانی شدن اخذ مجوزها در حوزه گردشگری انتقاد کرد و خواستار همکاری سایر دستگاه های اجرایی برای تسریع در این روند شد.

به گزارش پایگاه خبری راه ملت از یاسوج؛ همایش روز جهانی جهانگردی و هفته گردشگری ظهر امروز با حضور فعالان حوزه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

محمود باقری در این همایش با تاکید بر اینکه امروز گردشگری پایدار سومین صنعت درآمدزا در دنیا است، اظهار داشت: باید تمامی امکانات برای حضور گردشگر در استان مهیا شود و ساخت هتل و رستوران تنها زیرساخت این صنعت بزرگ نیست.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، بیان کرد: جاذبه، تبلیغات، زیرساخت‌های اقامتی و حمل و نقل چهار عامل مهم در جذب گردشگر است.

وی با تاکید بر اینکه حمل و نقل هوایی نقش مهمی در جذب گردشگر دارد خواستار همراهی و کمک استاندار، مجمع نمایندگان استان و مسئولان ذی ربط جهت برقراری پروازهای پایدار در استان شد.

باقری از تدوین طرح جامع گردشگری استان تا خردادماه سال آینده خبر داد و گفت: به دنبال تکرار پذیرکردن سفرهای گردشگران هستیم و برای رسیدن به این مهم باید رفتار و گفتار ما برای جذب گردشگر بدون تناقض باشد.

منتشر شده در :2019/09/28 - 06:09|شناسه خبر: 42766 501 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه