امروز :شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۲:۰۰:۱۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

نشست صمیمی سید محمد موحد با فرمانده سپاه استان کهکیلویه و بویراحمد/تصاویر

منتخب مردم کهگیلویه بزرگ با حضور در محل ستاد فرماندهی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با سردار حمید خرمدل فرمانده سپاه فتح دیدار و گفت‌وگو کرد.

راه ملت: در دوازدهم روز از اسفند ماه سال ۹۸ حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موحد با سردار خرم دل فرمانده سپاه فتح استان دیدار و گفت وگو کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موحد در این دیدار با قدردانی از همه خدمات سپاه فتح در حوزه‌های مختلف از جمله کمک به برگزاری انتخاباتی سالم و امن اظهار کرد:سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران نمادی ارزشمند است که ایستادگی در برابر ابرقدرت های شرق و غرب را سرلوحه کار خود قرار داده و با پیروی از سالار شهیدان امام حسین علیه السلام عزّت و افتخار را پیشه راه خود ساخته تا در سایه روحیه انقلابی و معنویت، نقش تعیین کننده ای در دفع حملات دشمنان اسلام و ایران، ایفا کند.
موحد با بیان اینکه سپاه فتح استان همواره محور وحدت و همبستگی در کهگیلویه و بویراحمد بوده افزود: در راه خدمت به مردم نیازمند همراهی و همکاری و مشاوره فرزندان راستین انقلاب در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد هستم.
فرمانده سپاه فتح هم در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از حضور باشکوه مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت و گفت؛مجموعه سپاه در راه خدمت به مردم از هرگونه کمک و تلاشی دریغ نخواهد کرد.
نشست صمیمی موحد با فرمانده سپاه استان کهکیلویه و بویراحمد/تصاویرنشست صمیمی موحد با فرمانده سپاه استان کهکیلویه و بویراحمد/تصاویر 

نشست صمیمی موحد با فرمانده سپاه استان کهکیلویه و بویراحمد/تصاویر

 

نشست صمیمی موحد با فرمانده سپاه استان کهکیلویه و بویراحمد/تصاویر

 

منتشر شده در :2020/03/02 - 01:03|شناسه خبر: 46547 703 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه