امروز :جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۵:۲۵:۲۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

همت بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح برای مقابله با کرونا

بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد با فراخوان نیرو‌های جهادی برای مقابله با شیوع کرونا اقدامات گسترده‌ای انجام داده است.

به گزارش راه ملت از یاسوج ، مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی این استان گفت: در ورودی یاسوج ۸۶۰ مسافر غربال شدند.
سید علی ساداتی به اقدامات بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و افزود: این سازمان با فراخوان نیرو‌های جهادی در راستای مقابله با شیوع کرونا اقدامات گسترده‌ای انجام داده است.
وی ادامه داد: باهمکاری مرکز بهداشت شهید دامیده، تیپ ۴۸ فتح، یگان ویژه استان، معاونت بهداشتی دانشگاه کمیته اضطرای تشکیل شد و ۱۶ نیروی پزشک و مشاوره بهداشت محیط و بیماری‌ها در قالب۶ گروه در استان مستقر شدند.
آقای ساداتی به تشکیل گروه واکنش سریع متشکل از ۸ خودرو آب پاش، امدادی و ۲۰ نیرو آموزش دیده برای غربالگری و گندزدایی در اماکن مختلف استان اشاره و بیان کرد: با راه اندازی مرکز غربالگری، مسافران ورودی به استان در منطقه پلیس راه اصفهان –  یاسوج، غربالگری کرونا ویروس برای ۸۶۰ مسافران ورودی به یاسوج انجام شد.
مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان تهیه برنامه آموزش مجازی مقابله با کرونا را از دیگر اقدامات مقابله با بیماری کرونا عنوان کرد و گفت: ۱۵۰۰۰ لیتر محلول گندزدایی برای ضدعفونی اماکن آسیب پذیر توزیع شد.
ساداتی افزود: با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ۸ راس گوسفند به نیت سلامتی و دفع بلا ذبح و میان نیازمندان توزیع شد.
وی گفت: راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک چندلایه برای رفع نیاز‌های موجود در استان از دیگر اقدامات سپاه فتح استان است که به زودی کار توزیع در استان آغاز می‌شود.

منتشر شده در :2020/03/10 - 04:03|شناسه خبر: 46786 397 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه