امروز :شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۰:۳۱:۵۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه خبر داد؛

آموزش ۱۳۵۰۰ نفر از کسبه و اصناف برای مقابله با بیماری کرونا/تهیه ۵۵۰ بسته معیشتی و توزیع بین افراد نیازمند

سرهنگ سید حمزه محقق زاده فرمانده ناحیه مقاومت کهگیلویه در نشست شورای سلامت شهرستان کهگیلویه به تشریح اقدامات این ناحیه پرداخت.

راه ملت: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه در نشست شورای سلامت این شهرستان مجموعه اقدامات سپاه و نیروهای جهادی را در راستای مقابله با ویروس کرونا تشریح کرد و گفت : جا دارد از فرماندار شهرستان تشکر کنم که همواره در حال تلاش و کار شبانه روزی است و وضعیت مطلوب شهرستان نشان دهنده تلاش خوب اعضای شورای سلامت و سایر عواملِ دخیل است.

حمزه محقق زاده تصریح کرد: ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه برای مقابله با شیوع کرونا اقدامات خوبی داشت که تولید ماسک به صورت خانگی و کارگاهی از جمله این اقدامات است.

وی افزود: تولید ۲۶ هزار ماسک خانگی بهداشتی مورد تایید شبکه بهداشت و توزیع خانه به خانه توسط گروه های جهادی بین مردم از اقدامات موثر برای مقابله با ویروس کروناست. لازم به ذکر است که این ماسک ها دولایه و سه لایه بوده و توسط دستگاه اتوکلاو بیمارستان استریل و ضدعفونی می شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه خاطرنشان کرد: به جز ماسک های تولیدی شهرستان، ماسک های باکیفیتی نیز دراستان تولید و برای عرضه به داروخانه ها تحویل داده شد و مختصر هزینه ای که بابت این ماسک ها دریافت می شود فقط هزینه تمام شده آن بوده که با هدف تولید مجدد این هزینه های ناچیز دریافت می شود.

وی گفت: آموزش ۱۳۵۰۰ نفر از کسبه و اصناف برای مقابله با بیماری کرونا از دیگر فعالیت هایی است که توسط تیم های تخصصی با هماهنگی شبکه بهداشت شهرستان  صورت گرفت.

محقق زاده ادامه داد: یکی از مهمترین فعالیتهایی که توسط ناحیه مقاومت کهگیلویه صورت گرفت، گند زدایی و ضدعفونی معابر، بانک ها ، ادارات و نهادهای مختلف توسط گروه های جهادی بود که برخی از این گروه های جهادی به صورت خودجوش همراهی کردند و تاکنون بیش از ۲۰مرحله عملیات گندزدایی کل شهر و  ضدعفونی بیمارستان دهدشت هم در هفت نوبت صورت گرفت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه با اشاره به فعالیت های خودجوش گروه های جهادی شهرستان کهگیلویه، تصریح کرد: تولید ۴۵۰۰ شیلد محافظ برای پرسنل بیمارستان دهدشت ،تهیه ۵۵۰ بسته معیشتی و توزیع بین افراد نیازمند که گروه های جهادی به صورت خود جوش انجام دادند و برای توزیع این اقلام شناسایی ها از قبل انجام شد.

وی در پایان گفت: راه اندازی ۵ ایستگاه غربالگری و سلامت ، تهیه ۵۰۰ عدد ساق بند ویژه پرسنل بیمارستان و ۶۰۰ مورد کار رسانه ای در قالب کار فرهنگی از جمله اقدامات سپاه و نیروهای مردمی جهادی بود.

منتشر شده در :2020/04/06 - 12:04|شناسه خبر: 47564 585 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه