امروز :پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۴:۴۵:۰۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

کشف بیش از ۱۶۸ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس

جانشین فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف ۱۶۸ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک در یک عملیات مشترک خبر داد.

راه ملت: به گزارش راه ملت و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ”کیقباد مصطفایی” در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: مأموران پاسگاه انتظامی کاکان شهرستان بویراحمد با اشراف کامل بر رفتار‌های مجرمانه سوداگران مرگ، از انتقال یک محموله مواد مخدر از یکی از استان های همجوار به محورهای مواصلاتی استان مطلع شدند.

این مقام ارشد انتظامی استان افزود: مأموران با هماهنگی مرجع قضائی و تعامل با پاسگاه انتظامی کمهر از توابع استان فارس حین کنترل خودروهای عبوری در محور ورودی کاکان به یاسوج خودروی سمند مظنون به حمل مواد را شناسایی و به آن دستور توقف دادند.

سرهنگ مصطفایی بیان داشت: راننده با بی توجهی به دستورات پلیس از محل متواری که پس از طی مسافتی و با شلیک چند تیر هوایی و سپس به سمت لاستیک های خودرو نیز متوقف و راننده با استفاده از تاریکی شب از محل متواری و مأموران در بازرسی از این خودرو ۱۶۸ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک کشف و ضبط کردند.

وی با اشاره به تلاش برای دستگیری متهم خاطرنشان کرد: خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن قدردانی از اقدام، همکاری و تعامل به موقع مأموران پلیس استان فارس با تاکید بر تشدید برنامه‌های پیشگیرانه و مقابله‌ای پلیس با سوداگران مرگ و باند‌های قاچاق مواد مخدر از عموم مردم خواست هرگونه اطلاعات خود در این خصوص را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

منتشر شده در :2020/04/14 - 12:04|شناسه خبر: 47980 536 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه