امروز :شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۹:۵۶:۳۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

برگزیدگان جشنواره مجازی شعر و داستان کرونا اعلام شدند

اولین جشنواره مجازی شعر و داستان “ما کرونا را شکست می دهیم”حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد برترین های خود را در بخش های مختلف شناخت.

راه ملت: به گزارش راه ملت و به نقل از  روابط عمومی حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد مسئول واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری گفت:این جشنواره مجازی در سطح استانی با موضوع پیشگیری از کرونا به پاس خدمات صادقانه پرسنل درمانی و همچنین آموزش شیوه های مقابله با شیوع ویروس کرونا با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برگزار شد.

حمید حسینیان بیان داشت:فراخوان این جشنواره هفتم فروردین ماه منتشر و مهلت ارسال آثار تا ۲۰فروردین تعیین شده بود و با استقبال شاعران و نویسندگان هم استانی قرار گرفت.

حسینیان تصریح کرد:در بخش شعر ۵۵اثر و دربخش داستان ۱۷ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که پس از مطالعه و بررسی دقیق توسط هیات داوران آثار برتر انتخاب و معرفی شدند.

مسئول واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری افزود:هیات داوران در بخش داستان با در نظر گرفتن قالب کار و همچنین ابعاد دیگر داستان همچون قصه،زبان،روایت و تخیل و همچنین میزان درگیری متن با موضوع از میان آثار دریافتی ۳اثر را حائز رتبه اول تا سوم و یک اثر را شایسته تقدیر دانستند.

وی گفت:لیلا کریمی با داستان خدا حافظ حافظ”با محور حال و روز خانواده های آسیب دیده ازویروس کرونا رتبه اول و معصومه ملکوتی با داستان “ما شکستش دادیم”با اشاره به وضعیت خانواده های پرسنل درمانی رتبه دوم و امین بالین پرست باداستان کوتاه”شهدای بوسنا”باموضوع آموزش پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در مناطق محروم رتبه سوم بخش داستان این جشنواره را از آن خود کردند و همچنین سامان ارام بن با داستان “خیال ۴ساله “شایسته تقدیر شد.

حسینیان در ادامه افزود: در بخش شعر این جشنواره حمید آذر گون ،سید اکبر سلیمانی و مهدی مرادی حائز رتبه های اول تا سوم شدند و جواد چمنی و نجمه آرام بن شایسته تقدیر این بخش شدند.

وی اضافه کرد:داوری اثار این جشنواره در بخش داستان بر عهده محمد رفیعی شیخ حسین و میثم فرهمندیان و در بخش شعر حمید حسینیان و رسول سنایی بود.

 

 

منتشر شده در :2020/04/20 - 01:04|شناسه خبر: 48281 769 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه