امروز :دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۱:۱۴:۴۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

سارقان حرفه ای با ۴۰ فقره سرقت در شهرستان کهگیلویه دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه وبویراحمد از دستگیری سارقان حرفه ای سابقه دار با اعتراف به ۴۰ فقره سرقت در شهرستان کهگیلویه خبر داد .

راه ملت: به گزارش راه ملت و به نقل از  خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار” مهدی انصاری” اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت متوالی وسایل داخل خودرو، منزل، مغازه و اماکن خصوصی در سطح حوزه استحفاظی شهرستان کهگیلویه، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی کلانتری ۱۲ آن فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و گشت زنی های هدفمند، سه سارق آزاد شده از زندان را شناسایی و یکی از آنان را حین سرقت در یکی از روستاهای شهرستان کهگیلویه دستگیر کردند.

سردار انصاری خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی اولیه به ۴۰ فقره سرقت لوازم داخل خودرو و مغازه و دکه های داخل شهر و اماکن خصوصی با همدستی دو نفر دیگر اعتراف کرد.

وی تصریح کرد: مأموران طی عملیاتی غافلگیرانه در همان روز هر دو متهم دیگر را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در پایان با اشاره به این که متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از هرگونه جرایم موضوع را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

 

منتشر شده در :2020/04/25 - 01:04|شناسه خبر: 48572 679 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه