امروز :دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۸:۴۱:۰۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

با حکم رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد:

سرپرست مدیریت اداری، مالی و پشتیبانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان منصوب شد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان طی حکمی سرکار خانم مینا کرمی را به سمت سرپرست مدیریت اداری، مالی و پشتیبانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان منصوب کرد.

راه ملت: به گزارش راه ملت، علی سلحشوری در جلسه ای  با حضور معاونین و کارکنان سازمان مدیریت و برنامه ریزی  روز پنج شنبه یکم خردادماه در محل سازمان مدیریت ، ضمن تقدیر از زحمات آقای ابراهیم پناهی ، «سرکار خانم مینا کرمی»  را به عنوان سرپرست اداری،مالی و پشتیبانی آن سازمان معرفی و منصوب کرد

“مینا کرمی” از بانوان توانمند و شایسته استان دارای  سابقه فعالیت از سال ۱۳۷۹ لغایت ۱۳۹۵ در اداره کل حفاظت محیط زیست استان در سمت های مختلف از قرار : کارشناس بودجه ، مسئول امور مالی، کارشناس آموزش و برنامه ریزی ، رئیس اداره برنامه ریزی و منابع ، معاون توسعه مدیریت و منابع محیط زیست استان خدمت می کردند که  بعد از احیا سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان از شهریور ۱۳۹۵براساس رزومه کاری مرتبط با شرح وظایف سازمان مدیریت و برنامه ریزی به این سازمان انتقال یافتند.

وی در دستگاه اجرایی جدید مسئولیت های از جمله؛ رئیس دبیرخانه شورای برنامه ریزی و توسعه استان و رئیس گروه تلفیق را تجربه کردند و امروز نیز به عنوان  «سرپرست اداری ،مالی و پشتیبانی» منصوب شدند

کرمی اولین بانویی است که در سازمان مدیریت و برنامه ریزی سمت معاونت سازمان را کسب کرده اند.

بنا بر همین گزارش  پناهی در حکمی از طرف حسن نوروزی مدیرکل مدیریت برنامه ریزی استان فارس ، به سمت سرپرست اداری، مالی و پشتیبانی فارس منصوب شد.

 

گفتنی است حسین کلانتری استانداری کهگیلویه و بویراحمد در نخستین نشست شورای اداری که به ریاست وی در تاریخ ۹ تیرماه ۹۸ برگزار شد بر استفاده از ظرفیت زنان در پست های مدیریتی تاکید کرد.

وی در آن نشست خطاب به مدیران دستگاه های اجرایی ، گفت: فرصت ورود برادران و خواهران جوان به عرصه مدیریت را فراهم کرده و اگر دو معاون و چند معاون دارید حتماً یکی از آنان بانو باشد.

منتشر شده در :2020/05/21 - 03:05|شناسه خبر: 50514 760 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه