امروز :پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۳:۱۲:۲۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

اجرای بیش از ۱۰ کیلومتر روکش اسفالت راه های استان در دوماهه نخست سال ۹۹

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد با اعلام این خبر گفت: این طرح تا پایان آبان ماه ادامه خواهد داشت و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گام به گام با توجه به تخصیص اعتبارات در ردیف های بودجه ای طرح مذکور به پیش خواهد رفت.

راه ملت: به گزارش راه ملت، به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد و به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای استان نصیری راد در خصوص اجرای طرح سراسری لکه گیری و روکش آسفالت راههای کشور گفت: طرح سراسری لکه گیری و روکش آسفالت راههای کشور  توسط سازمان راهداری و حمل و نقل کشور از ابتدای سال ۹۹ به استان ها ابلاغ گردید که استان کهگیلویه و بویراحمد به تبع آن اقدام به شروع عملیات بهسازی و ارتقای کیفی روکش های آسفالت راهها و همچنین لکه گیری نقطه ای در محورها ی استان نمود.

مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده ای افزود: در دو ماه نخست سال ۹۹ بیش از ۱۰کیلومتر روکش و همچنین حدود ۶/۴کیلومتر(معادل ۳۸۸۰۰مترمربع) لکه گیری با اعتباری بالغ بر ۶۸میلیارد ریال در محورهای استان عملیاتی و به اتمام رسیده است.
وی در پایان گفت: این طرح تا پایان آبان ماه ادامه خواهد داشت و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گام به گام با توجه به تخصیص اعتبارات در ردیف های بودجه ای طرح مذکور به پیش خواهد رفت.
منتشر شده در :2020/06/06 - 10:06|شناسه خبر: 51066 761 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه