امروز :چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۸:۰۳:۴۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد؛

روند صعودی بیماری کرونا در استان ادامه دارد

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: امروز نیز جواب ۳۰۸‪ نمونه از آزمایشگاه های سلولی مولکولی دریافت شد که تعداد موارد مثبت مانند روزهای گذشته روندی صعودی داشته است.

به گزارش راه ملت، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: ۸۷ بیمارمشکوک و ۳۱ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیست و نهمین روز از خرداد ۹۹ در بیمارستان های استان بستری و تحت درمان هستند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ دکتر پرویز یزدانپناه با بیان اینکه ۳ بیمار نیز در بخش آی سی یو بیمارستان های معین کرونا بستری هستند، افزود: تعداد بهبود یافتگان کامل بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۷۸۲‪ بیمار گزارش شده است.

وی ابراز داشت: تاکنون ۱۳هزار و ۹۰۰‪ نمونه تست از بیماران گرفته شده که متاسفانه طی دو هفته گذشته تعداد موارد مبتلایان به نسبت تست های گرفته شده از ۷ درصد به ۱۵ درصد افزایش یافته است .

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: امروز نیز جواب ۳۰۸‪ نمونه از آزمایشگاه های سلولی مولکولی دریافت شد که تعداد موارد مثبت مانند روزهای گذشته روندی صعودی داشته است.

وی یادآور شد: شهرستان بویراحمد با توجه به مبتلایان و بستری های چند روز اخیر در مرز هشدار قرار دارد و اگر تا دو هفته دیگر اوضاع بر همین منوال باشد این شهرستان در شرایط قرمز قرار می گیرد.

استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری هوشمند ، عدم شرکت در تجمعات ، عدم خروج از خانه بجز در موارد ضروری و شستن مکرر دست ها‌ از مهمترین توصیه های ما به مردم است.

امیدواریم مردم شریف استان ضمن عمل به توصیه های ما از مسافرت به استان هایی مانند خوزستان،بوشهر و هرمزگان که در وضعیت قرمز قرار دارند خودداری کرده و سلامت خود و جامعه را به خطر نیندازند.

منتشر شده در :2020/06/18 - 07:06|شناسه خبر: 51371 863 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه