امروز :شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۲:۱۲:۳۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

فراخوان مسابقه “نقاشی المپیک” در کهگیلویه و بویراحمد

رئیس هیئت اسکواش کهگیلویه و بویراحمد از علاقمندان برای شرکت در مسابقه نقاشی به مناسبت گرامیداشت روز جهانی المپیک دعوت کرد.

 

به گزارش راه ملت: آذر صفایی نیا، اظهار داشت: فراخوان مسابقه نقاشی از سوی کمیته فرهنگی هیئت اسکواش استان کهگیلویه و بویراحمد انجام شده است.

رئیس هیئت اسکواش کهگیلویه و بویراحمد، با ورزش کرونا را شکست می دهیم، زمین خانه ای برای آیندگان (محیط زیست) و بازی های المپیک را از موضوعات مسابقه نقاشی عنوان و افزود: گروه سنی چهار تا ۱۸ سال می‌توانند در بخش مسابقه هنری شرکت کنند و شرکت برای عموم آزاد است.

وی گفت: اندازه آثار باید ۴ A با تکنیک آزاد باشد، روی آثار چیزی نوشته نشود، از کلاژ برجسته پرهیز شود.

صفایی نیا با بیان اینکه ۱۳ تیرماه آخرین مهلت ارسال آثار است، بیان کرد: علاقمندان برای شرکت در این بخش باید آثار خود را با مشخصات کامل شامل نام، نام خانوادگی، سال تولید، شماره همراه را به آدرس [email protected]
ارسال کنند.

وی تاکید کرد: شرکت کنندگان تنها از طریق ایمیل می توانند آثار خود را ارسال کنند.

رئیس هیئت اسکواش کهگیلویه و بویراحمد،تصریح کرد: آثار برتر بعد از داوری، انتخاب و به نفرات برتر به رسم یادبود جوایز ارزنده‌ ای اهدا می‌ شود.

 

منتشر شده در :2020/06/24 - 11:06|شناسه خبر: 51544 735 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

  1. خوب بود در آستانه تیر ماه و حماسه بیاد ماندنی تیپ ۴۸ فتح ۴/۴/۶۷ در پد خندق چنین مسابقه‌ای از طرف تیپ ۴۸فتح و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در بین جوانان برگزار می‌کردند تا این یاد و خاطره این حماسه جاویدان به نسل‌های آینده انتقال داده شود به نظر من اگر هفته دفاع مقدس برای کشور شهریورماه می باشد برای استان ما تیر ماه می باشد چرا که سه گردان از تیپ ۴۸فتح راه پیشروی لشکر تا بن دندان مسلح عراق را به داخل کشور به مدت ۱۶ساعت سد کردند . شایسته است برای قدردانی از ایثارگران این عرصه هر ساله مراسمی در شأن آنها در استان برگزار شود

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه