امروز :سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ساعت : ۰۰:۳۷:۱۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

برگزاری نخستین جشنواره قصه گویی کودکان روستایی و عشایری کشور در استان

کریمی بیان کرد: افزایش دانش اقتصادی و آشنایی با مفهوم پس‌انداز و تقویت روحیه آینده‌نگری در کودکان از دیگر اهداف این جشنواره است.

به گزارش راه ملت، عیسی کریمی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نخستین جشنواره قصه‌گویی کودکان روستایی و عشایر با عنوان «قصه‌گوی صبا» با هدف ترویج فرهنگ قصه‌‌گویی و ارتقای دانش اقتصادی کودکان روستایی و عشایر، از ۲۳ تیرماه آغاز شده است .

وی عنوان کرد: همزمان با شیوع موج دوم کرونا، این صندوق با هدف غنی سازی اوقات فراغت کودکان روستایی و عشایر و نیز تقویت مهارت قصه‌گویی، گردآوری داستان‌های بومی، قصه‌های محلی و فولکلور، نخستین جشنواره قصه‌گویی کودکان روستایی و عشایر را برگزار می‌کند.

کریمی بیان کرد: افزایش دانش اقتصادی و آشنایی با مفهوم پس‌انداز و تقویت روحیه آینده‌نگری در کودکان از دیگر اهداف این جشنواره است.

مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی استان در خصوص نحوه شرکت در جشنواره، گفت: تمام کودکان ۵ تا ۱۲ ساله روستایی و عشایر و شهرهای زیر بیست هزار نفر جمعیت استان کهگیلویه وبویراحمد می‌توانند برای شرکت در این جشنواره، یکی از قصه‌های بومی محل زندگی خود، یا قصه خیالی خود با محوریت شخصیت یک «قلک جادویی» را رو به دوربین تلفن همراه، تعریف کنند و ویدئوی ضبط شده را به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

کریمی پیرامون نحوه ارسال آثار به جشنواره، ابراز کرد: کودکان علاقه‌مند روستایی و عشایر می‌توانند تا تاریخ ۲۰ مردادماه ویدئوهای ضبط شده خود را از طریق واتساپ به شماره ۰۹۱۲۷۹۸۴۴۰۲ یا ایمیل به آدرس [email protected] ارسال کنند.

وی گفت: برندگان جشنواره ۲۵ تا ۳۰ مردادماه معرفی خواهند شد.

گفتنی است صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در حال حاضر حدود یک میلیون و ۸۰۰ هزار بیمه‌شده و مستمری‌بگیر دارد و با حدود ۲ هزار کارگزاری در سطح کشور مشغول ارائه خدمات بیمه‌ای است.

لازم به ذکر است که انتشارات زرافه، ماهنامه قلک، انتشارات هوپا و پخش مداد آبی، صندوق را در برگزاری این جشنواره، همراهی خواهند کرد.

منتشر شده در :2020/07/16 - 04:07|شناسه خبر: 52017 316 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه