امروز :پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۰:۲۵:۲۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

سرپرست اداره کل بحران استانداری خبر داد:

مهار آتش سوزی های اخیر با هماهنگی مدیریت بحران و همت دستگاه های اجرایی استان

سرپرست اداره کل بحران استانداری گفت:  با عنایت به اینکه حضور مدیران در صحنه حوادث باعث ایجاد انگیزه و سرعت عمل در امور  می شود لذا سعی نمودیم با حضور  در صحنه به وظیفه انسانی خود عمل نماییم .

به گزارش راه ملت؛ محمد محمدی سرپرست اداره کل  بحران استانداری گفت: اداره کل بحران استانداری  حوزه ی ستادیست و  وظیفه ی  هماهنگی و برنامه ریزی و نظارت و کنترل دستگاه های اجرایی  جهت پیشگیری و مقابله با حوادث غیرمترقبه، ازجمله : سیل، زلزله  ، رانش،… است ولی با توجه به وضعیت جغرافیایی استان و طبیعت غنی آن بر خود لازم می داند در کنترل و مقابله با حوادث آتش سوزی های جنگل ها و مراتع با دستگاه های اجرایی «منابع طبیعی ،  جهاد کشاورزی و محیط زیست و ..» هماهنگی  و مدیریت  و نظارت داشته باشد از بروز خسارت های انسانی و طبیعی پیشگیری نماید.

وی افزود: در همین راستا این هفته شاهد حریق جنگل و مراتع در مکان های مختلف گرمسیری و سردسیری بودیم و به دلیل پوشش گیاهی خوب متاسفانه به دلایل نامعلوم دچار آتش سوزی می شدند که در این زمینه با هماهنگی و ارتباط سریع با دستگاه ها در استان و شهرستان ها خوشبختانه توانستیم اطفای حریق را به سرعت و با کمترین خسارت انجام دهیم.
محمدی گفت: آتش سوزی  منطقه دمچنار ساعت ۲۰ دیشب و اطراف دهدشت در ساعت ۲۴ شب گذشته و کوه خائیز ۴ صبح امروز پنجشنبه ۲۶ تیرماه مهار شدند و در کنار این مناطق آتش سوزی اطراف روستای سروک و کالوس  نیز مناطق دیگری هم بودند که مهار شدند و جا دارد از همه دست اندرکاران استانی و شهرستانی و بخصوص نیروهای خودجوش و طبیعت دوست مردمی قدردانی و تشکر نمایم.

سرپرست اداره کل بحران استانداری گفت:  با عنایت به اینکه حضور مدیران در صحنه حوادث باعث ایجاد انگیزه و سرعت عمل در امور  می شود لذا سعی نمودیم با حضور  در صحنه به وظیفه انسانی خود عمل نماییم .
محمدی در پایان  ضمن اشاره به اینکه در حال تحقیق و بررسی علل آتش سوزی ها هستیم از مردم شریف استان خواست همت نمایند و در حفظ منابع طبیعی خدادادی استان بکوشند.
انتهای خبر/

منتشر شده در :2020/07/16 - 06:07|شناسه خبر: 52024 457 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه