امروز :پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۹:۲۷:۴۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

۸۰ واحد گردشگری کهگیلویه وبویراحمد از کرونا خسارت دید

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۸۰ واحد گردشگری استان شامل هتل ها، هتل آپارتمان ها، رستوران های سنتی،اردوگاه های تفریحی و مجتمع های اقامتی از انتشار ویروس کرونا در استان خسارت دیده اند.

به گزارش راه ملت ، محمد حسین‌زاده معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد گفت:میزان خسارت وارد شده سرمایه گذاران حوزه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد ۱۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

او بیان کرد: پرداخت سه ماه بیمه بیکاری،معافیت های مالیاتی و اعطای تسهیلات  از جمله حمایت های دولت برای رونق صنعت گردشگری در استان است.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: هم اکنون برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا همه واحدهای خدماتی گردشگری استان به جز هتل ها آن با رعایت دستورالعمل های بهداشتی تعطیل است.

حسین زاده تاکید کرد: در زمان حاضر هشت واحد هتل در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارد.

او گفت: برای تحقق پیشگیری از انتشار ویروس کرونا همه نیروهای شاغل این حوزه در دوره های آموزشی شرکت کردند.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد:۲۰ نفر از بازرسان میراث فرهنگی با مشارکت دستگاه های متولی در حال رصد مراکز گردشگری در دوران کرونایی هستند.

حسین زاده افزود: با مراکز گردشگری که به صورت غیرمجاز فعالیت کنند و مراکز مجازی که دستورالعمل های بهداشتی پیشگیری از انتشار ویروس کرونا را رعایت نکنند برخورد قانونی می شود.

کهگیلویه و بویراحمد با داشتن ۲۵۰ جاذبه طبیعی، اقلیم چهارفصل، مکان‌ های تاریخی، ویژگی‌ های مردم شناسی و آداب و رسوم گوناگون به عنوان یکی از مقاصد گردشگری کشور آماده پذیرایی از گردشگران داخلی و خارجی در ایام مختلف سال است.

بر اساس آمارها کهگیلویه و بویراحمد سالانه پذیرای بیش از سه میلیون نفر گردشگر است.

منتشر شده در :2020/07/19 - 05:07|شناسه خبر: 52094 343 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه