امروز :جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۲:۵۰:۲۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بویراحمد خبر داد:

اهدای ماسک و ملزومات بهداشتی به بیماران بخش‌های دیالیز و کولیز بیمارستان شهید بهشتی یاسوج

جمعیت هلال احمر همیشه در زمان بحران به مسئولیت اجتماعی و انسان‌ دوستانه خود عمل می‌کنند.

به گزارش راه ملت، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بویراحمد در پویش هدیه سلامتی به بیماران خاص بخش های کولیز و دیالیز بیمارستان شهید بهشتی گفت: در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اجرای رزمایش کمک مومنانه، جمعیت هلال احمر استان تعداد ۴ هزار و ۵۰۰ بسته بهداشتی شامل ماسک و ژل شستشوی دست به بیماران بخش های دیالیز، کولیز و پرسنل بیمارستان شهید بهشتی اهدا کرد.

“عبدالحسین دهش” افزود: جمعیت هلال احمر همیشه در زمان بحران به مسئولیت اجتماعی و انسان‌ دوستانه خود عمل می‌کنند.
وی با تاکید بر اینکه همه دستگاه های متولی پای کار هستند تصریح کرد: در بحث شیوع ویروس کرونا تاکنون نهایت تلاش خود را انجام داده و هر اقدامی که برای مقابله با ویروس کرونا لازم بوده از طریق وزارت بهداشت درمان و سایر سازمان ها از جمله سازمان هلال احمر صورت گرفته است.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بویراحمد اظهار کرد: امیداوریم تا ریشه کردن این بیماری منحوس همه احاد جامعه همکاری کنند و دستورات و نکات بهداشتی را رعایت تا این بیماری ریشه کن شود.
همچنین “دکتر مهرداد باقری”، سرپرست بیمارستان شهید بهشتی ضمن تقدیر و تشکر از سازمان هلال احمر تاکید کرد: بی شک سازمان هلال احمر همیشه در صف اول خدمات رسانی به جامعه بوده و این زحمات بر هیچ کس پوسیده نیست.
وی بیان کرد: من از طرف خودم، همکاران و بیماران از دست اندرکاران این پویش تشکر می کنم و آرزومندیم مستدام باشند و با لطف و عنایت خدا فرصت خدمت را  همیشه داشته و این کار نیز تداوم یابد.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد، سرپرست بیمارستان شهید بهشتی تصریح کرد: بیمارستان شهید بهشتی با داشتن ۷۰۰ پرسنل مجرب و متعهد و هچنین پزشکان متخصص و فوق تخصص مجرب و حاذق یکی از بیمارستان های مطرح استان بوده است که بار ترافیکی بسیار زیادی از بیماران استان را درمان می کند و در این مدت در ارائه خدمات به بیماران با بهترین امکانات و تجهیزات و با سه شعار سرعت، دقت و کیفیت، تلاش کرده است.
انتهای پیام

منتشر شده در :2020/07/21 - 07:07|شناسه خبر: 52151 375 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه