امروز :سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۷:۳۶:۳۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

افتتاح دفتر بیمه زندگی خاورمیانه در دهدشت

این مشاور بیمه زندگی بیان داشت: بیمه زندگی خاورمیانه اولین شرکت تخصصی بیمه های زندگی با مجوز از بیمه مرکزی ج.ا.ا با سطح توانگری مالی یک ( بالاترین سطح توانگری مالی ) میباشد.

به گزارش راه ملت ،اعظم پیل آرام در گفتگو با راه ملت از افتتاح دفتر بیمه زندگی خاورمیانه در دهدشت خبر داد.

این مشاور بیمه زندگی بیان داشت: بیمه زندگی خاورمیانه اولین شرکت تخصصی بیمه های زندگی با مجوز از بیمه مرکزی ج.ا.ا با سطح توانگری مالی یک ( بالاترین سطح توانگری مالی ) میباشد.

پیل آرام تصریح کرد؛ بیمه مستمری و بازنشستگی تکمیلی محصولی نوین و منحصر به فرد در صنعت بیمه از شرکت بیمه زندگی خاورمیانه می باشد .

وی افزود؛ هر فرد می تواند تا سن ۸۰ سالگی نسبت به تهیه این بیمه اقدام نماید.این بیمه ترکیبی از سرمایه گذاری و پوشش های بیمه ای می باشد که همزمان تضمین اندوخته و تامین پوشش آتیه افراد را شامل می گردد.

مشاور بیمه خاورمیانه بیان داشت؛ بیمه عمر مستمری و بازنشستگی تکمیلی به منظور پرداخت حقوق بازنشستگی برای افرادی که حقوق بازنشستگی دریافت نمی‌کنند طراحی شده‌است همچنین مکملی برای افرادی که حقوق بازنشستگی دریافت می‌کنند نیز می‌باشد و کمبودهای ناشی از پایین بودن سطح حقوق‌های بازنشستگی نسبت به مخارج زندگی را جبران کند.

پیل آرام در پایان گفت: نمایندگی دهدشت هم در خیابان امام خمینی شمالی جنب شعبه ۲ کتاب فروشی فرهنگ با شماره تماس ۰۹۱۷۵۲۰۳۱۴۲ آماده ارائه کلیه خدمات به مردم عزیز می باشد.

 

 

منتشر شده در :2020/07/24 - 05:07|شناسه خبر: 52230 2301 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه