امروز :سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۶:۱۹:۰۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

شرح آخرین وضعیت ورودی های شهر دهدشت از زبان مدیرکل راه و شهرسازی استان

مدیر کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد آخرین وضعیت ۴ ورودی شهر دهدشت را تشریح کرد.

راه ملت: به گزارش راه ملت؛ پژمان نیک اقبالی مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص گفت؛یکی از معضلات و دغدغه های جدی مردم و نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس در خصوص شهر دهدشت بحث ۴ ورودی این شهر بود.

وی افزود: خوشبختانه امسال برنامه ی خوبی برای این ورودی ها در دستور کار این اداره کل قرار گرفته است. 
نیک اقبالی در ادامه تاکید کرد: ورودی شهر دهدشت از سمت طولیان مدت چندین سال بود که نیمه کاره رها شده بود که با مشخص شدن پیمانکار جدید این پروژه در حال حاضر در حال کار می باشد و از ۵ کیلومتر روکش آسفالت تا روزهای آینده ۳ کیلومتر آن زیر بار ترافیک خواهد رفت .
وی تصریح کرد: در این محور دو پل نیمه کاره وجود دارد که یک پل آن پیشرفت فیزیکی قابل قبولی داشته و پل دیگر هم در صورت تامین اعتبار به زودی شروع به کار خواهد کرد.
نیک اقبالی با اشاره به ورودی دهدشت از سمت بهبهان گفت: این پروژه تحت عنوان پروژه ۴ بانده شدن محور خیرآباد- دهدشت در دستور کار شرکت زیر ساخت وزارت راه قرار گرفته است.
این مسئول عنوان کرد: کار های مطالعاتی این پروژه در حال انجام است و امیدواریم هرچه سریعتر به مناقصه برود و شروع به کار کند .
مدیر کل راه و شهرسازی یکی از ورودی های دیگر شهر دهدشت را از سمت سوق دانست و گفت: در اعتبارات جدید مبلغ ۲ میلیارد تومان اعتبار برای روکش آسفالت این محور پیش بینی شده است که در صورت تخصیص کامل در تلاشیم هرچه سریعتر عملیات اجرای آن را شروع کنیم.
نیک اقبالی به چهارمین ورودی شهر دهدشت اشاره کرد و افزود: یکی دیگر از ورودی های شهر دهدشت ،ورودی از سمت چرام است که مدت ها بود این پروژه تعطیل شده که خوشبختانه با هماهنگی های صورت گرفته از چند روز آینده شروع به کار خواهد کرد. 
مدیر کل راه و شهرسازی در ادامه اظهار داشت: اعتبارات قابل قبولی برای این پروژه تخصیص داده شد و مشکلی در بحث اعتبار در این پروژه نخواهیم داشت.
نیک اقبالی همچنین تحقق این وعده ها و تکمیل این پروژه ها را نیازمند توجه و همکاری ویژه نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی دانست و گفت : حجت الاسلام و المسلمین موحد با توجه به ظرفیت بالایی که دارند و با استفاده از قدرت و چانه زنی در بحث تامین اعتبارات استانی و ملی میتواند کمک بزرگی به تکمیل این پروژه ها که دغدغه چندین و چندساله مردم است داشته باشند .
مدیرکل راه و شهرسازی استان در پایان گفت : برای ادامه کار و تکمیل بموقع طرح ها نیاز هست تا نماینده مردم به یاری ما بشتابد و ما انتظار داریم پروژه های عمرانی شهرستان و استان را از حمایت های همه جانبه خود را بی بهره نگذارند .
منتشر شده در :2020/08/01 - 12:08|شناسه خبر: 52354 873 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

  1. بیش از سی ساله که در وردیهای شهر دهدشت هیچ گونه تغییری صورت نگرفت آیا مسؤلین شهری ونمایندگان ادوار مختلف خودشون از این مسیرها تردد نمیکردند برای شهری باین قدمت بسیار نمای زشتیست که ورودی شهر کهکیلویه بزرگ به این وضع باشه امیدوارم سال ۹۹پایان این چهره زشت شهرمان باشیم باتشکر

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه