امروز :یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۴:۴۰:۲۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

پاسخگویی مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد به مردم از طریق سامانه سامد استانداری

رحمن خادم مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در اداره کل بازرسی و شکایات استانداری به درخواست‌های مردم از طریق سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) پاسخ خواهد داد.

به گزارش پایگاه خبری راه ملت از یاسوج، رحمن خادم مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در اداره کل بازرسی و شکایات استانداری به درخواست‌های مردم از طریق سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) پاسخ خواهد داد.

روابط عمومی شرکت گاز استان در این خصوص گفت: با عنایت به اهمیت و ضرورت سامانه سامد در بحث پاسخگویی مستقیم، سریع و مناسب، مهندس خادم مدیر عامل شرکت گاز استان روز چهارشنبه مورخ ۹۹/۵/۱۵ از ساعت ۱۱ الی ۱۳ ظهر به منظور پاسخگویی به تماس های مردمی در مرکز سامد ریاست‌جمهوری در مرکز استان حضور پیدا خواهند کرد. کلیه هم استانی های عزیز می توانند هر گونه درخواست، پیشنهاد، طرح و ایده خود در زمینه های مربوط به وظایف این شرکت را از طریق تلفن ۱۱۱ به صورت مستقیم با مدیرعامل در جریان بگذارند.
در این اطلاعیه آمده است: حداکثر زمان پرسش و پاسخ برای هر فرد ۳ دقیقه است، تماس گیرنده به محض اتصال با سامانه مذکور وقت خود را طوری مدیریت نموده که بتواند مورد یا خواسته خود را به صورت مفید و خلاصه مطرح نمایند

 

منتشر شده در :2020/08/04 - 03:08|شناسه خبر: 52460 335 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه