امروز :شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۴:۳۵:۵۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

رقابت ۸۰۰۰نفر کهگیلویه و بویراحمدی در آزمون کارشناسی ارشد

رئیس دانشگاه یاسوج گفت: بیش از ۸۰۰۰ نفر برای دوره کارشناسی ارشد با هم رقابت می کنند.

به گزارش پایگاه خبری راه ملت از یاسوج،” احمد عریان” افزود: این آزمون در سه روز و در سه شهر یاسوج، گچساران و دهدشت برگزار می شود.
وی با بیان اینکه آزمون کارشناسی ارشد در طی سه روز ۱۶ تا ۱۸ مرداد برگزار می شود، تصریح کرد: این افراد در ۱۵۰ رشته گرایش پذیرفته می شوند.
رئیس دانشگاه یاسوج با اشاره به تمهیدات دانشگاه یاسوج اظهار کرد: برای انجام این آزمون همه مسایل و پروتکل های بهداشتی رعایت می شود و فاصله گذاری اجتماعی نیز رعایت می شود.
عریان در خصوص برگزاری کلاس ها در ترم تحصیلی مهرماه تاکید کرد: تشکیل کلاس های درسی تابع تصمیمات ستاد مرکزی کرونا در کشور و استان است.
وی ادامه داد: آنچه تا کنون به ما ابلاغ شده اولویت را به دانشجویان دوره های ارشد و دکتری که مراحل پایانی تحصیل خود را می گذرانند داده شده که دانشگاه در این خصوص برنامه ریزی را نیز انجام داده است.
رئیس دانشگاه یاسوج بیان کرد: در ترم مهرماه خوابگاه تنها در اختیار دانشجویان دکتری قرار می گیرد و حمل و نقل نیز به حداقل می رسد.
عریان در خصوص فعالیت سلف سرویس دانشگاه خاطرنشان کرد: سلف سرویس دانشگاه تعطیل شده ولی برای رفاه حال دانشجویانی که به دانشگاه می آیند رستوران آزاد غذاهای بسته بندی شده به آنها ارایه می دهد.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه یاسوج، وی تاکید کرد: برنامه ریزی برای کلاس های عملی به صورت فشرده در طی چند هفته انجام خواهد شد و بقیه کلاس ها نیز به صورت مجازی برگزار می شود.

منتشر شده در :2020/08/06 - 11:08|شناسه خبر: 52517 495 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه